Story House Egmont

Storeslem til DET NYE og DET NYE Shape Up – i år som i fjor

Del
Redaktør Karine Thyness
Redaktør Karine Thyness

- Jeg har tro på tilgjengelighet og at alle lesere av Det Nye og Det Nye Shape Up skal føle seg sett og hørt. Hvis leseren har et spørsmål eller innspill til oss, så vet hun at vi bare er et tastetrykk unna, sier redaktør Karine Thyness.

En tilgjengelig og jordnær profil er Det Nye-porteføljens viktigste strategi og signatur. Dette har gitt resultater.

- Merkevarene våre konkurrerer med innholdsleverandører fra hele verden, men både Det Nye og Det Nye Shape Up har en tydelig signatur og leverer unike saker, sier redaktør Karine Thyness.

- I redaksjonen er vi målgruppeentusiaster og vet at leseren forventer grundig journalistikk. Vi skaper ingen virkelighetsfjern illusjon. Gjennom eksempelvis merking av alle retusjerte bilder og et direkte og ærlig språk, leverer vi et litt skarpere og mer relevant motemagasin.

-Det er en selvfølge for målgruppen at vi er til stede i mange ulike kanaler. Med Det Nye-jenta på TV2 og en aktiv profil i sosiale medier, blir Det Nye en del av lesernes hverdag på en annen måte enn tidligere.

Det Nye Shape Up er en unik suksesshistorie, og feirer sitt 30-årsjubileum. Jubileet markeres i dag med jubileumsfest, ekstra stor jubileumsutgave og lesertallsrekord nok en gang.

-Leserne er en utrolig engasjert og aktiv gjeng med sterk lojalitet til magasinet. Vi fremmer lavterskel-filosofien og motiverer til trening, samtidig som vi utfordrer de mest aktive med intensive treningsprogrammer.

-Vi har jobbet mye med merkevarebygging de siste to årene, og har utvidet porteføljen med events. Vårt treningsevent Shape Up Weekend på Geilo, er nær fulltegnet et år i forveien med 500 deltakere, avslutter redaktøren.

Kontaktperson: 
Redaktør Karine Thyness, tlf +47 991 68 140

GEP (brutto) kontakter i 1000

Magasin

MU 2014/2

MU 2013/2

Det Nye

395

347

Det Nye ShapeUp

164

132

Kilde: MU-tall/Gallup PC MGI 14/2

Nøkkelord

Bilder

Redaktør Karine Thyness
Redaktør Karine Thyness
Last ned bilde
Det Nye ShapeUp, nr. 9 2014
Det Nye ShapeUp, nr. 9 2014
Last ned bilde
Cover Det Nye, nr. 13 2014
Cover Det Nye, nr. 13 2014
Last ned bilde

Om Story House Egmont

Story House Egmont
Story House Egmont
Nydalsveien 12
0441 Oslo

+47 22 77 20 00http://www.egmont.no

Story House Egmont er Norges største utgiver av blader, magasiner, tegneserier og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Selskapet har også investeringer i e-handel og digitalbyråer, og utgir over hundre kjente merkevarer. Story House er en del av Egmont - et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. Vårt motte We bring stories to life har sterke publisistiske verdier. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, tegneserier, Klikk.no, TV 2, Nordisk Film, kinodrift, samt flere deleide selskaper. Egmont er en stiftelse som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra Story House Egmont

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Story House Egmont på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Story House Egmont

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye