Storeslem til DET NYE og DET NYE Shape Up – i år som i fjor

- Jeg har tro på tilgjengelighet og at alle lesere av Det Nye og Det Nye Shape Up skal føle seg sett og hørt. Hvis leseren har et spørsmål eller innspill til oss, så vet hun at vi bare er et tastetrykk unna, sier redaktør Karine Thyness.
En tilgjengelig og jordnær profil er Det Nye-porteføljens viktigste strategi og signatur. Dette har gitt resultater.
- Merkevarene våre konkurrerer med innholdsleverandører fra hele verden, men både Det Nye og Det Nye Shape Up har en tydelig signatur og leverer unike saker, sier redaktør Karine Thyness.
- I redaksjonen er vi målgruppeentusiaster og vet at leseren forventer grundig journalistikk. Vi skaper ingen virkelighetsfjern illusjon. Gjennom eksempelvis merking av alle retusjerte bilder og et direkte og ærlig språk, leverer vi et litt skarpere og mer relevant motemagasin.
-Det er en selvfølge for målgruppen at vi er til stede i mange ulike kanaler. Med Det Nye-jenta på TV2 og en aktiv profil i sosiale medier, blir Det Nye en del av lesernes hverdag på en annen måte enn tidligere.
Det Nye Shape Up er en unik suksesshistorie, og feirer sitt 30-årsjubileum. Jubileet markeres i dag med jubileumsfest, ekstra stor jubileumsutgave og lesertallsrekord nok en gang.
-Leserne er en utrolig engasjert og aktiv gjeng med sterk lojalitet til magasinet. Vi fremmer lavterskel-filosofien og motiverer til trening, samtidig som vi utfordrer de mest aktive med intensive treningsprogrammer.
-Vi har jobbet mye med merkevarebygging de siste to årene, og har utvidet porteføljen med events. Vårt treningsevent Shape Up Weekend på Geilo, er nær fulltegnet et år i forveien med 500 deltakere, avslutter redaktøren.
Kontaktperson:
Redaktør Karine Thyness, tlf +47 991 68 140
GEP (brutto) kontakter i 1000 |
|||||||||
|
|||||||||
Kilde: MU-tall/Gallup PC MGI 14/2 |
Nøkkelord
Bilder



Om Story House Egmont
Story House Egmont er Norges største utgiver av blader, magasiner, tegneserier og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Selskapet har også investeringer i e-handel og digitalbyråer, og utgir over hundre kjente merkevarer. Story House er en del av Egmont - et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. Vårt motte We bring stories to life har sterke publisistiske verdier. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, tegneserier, Klikk.no, TV 2, Nordisk Film, kinodrift, samt flere deleide selskaper. Egmont er en stiftelse som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.
Følg pressemeldinger fra Story House Egmont
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Story House Egmont på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Story House Egmont
Han ble kjent som hele Norges jomfru – men er han fortsatt jomfru?25.4.2025 15:59:58 CEST | Pressemelding
Det får vi nå vite, når nettserien om Fabian endelig lanseres på NULL47. En serie om unge gutter, psykisk helse, press, skam og sex i 2025.
Hva er det Messi, Yamal og Ødegaard har til felles?11.4.2025 14:14:35 CEST | Pressemelding
Nå vil en av Norges største fotballprofil lære barn og ungdom de råeste triksene til proffene, med sin bokutgivelse «Fotballskills – lær deg proffenes beste triks og finter».
Ny innholdsansvarlig for magasinet Jakt11.4.2025 10:49:02 CEST | Pressemelding
Stian Valderhaug er ansatt som innholdsansvarlig for magasinet Jakt i Story House Egmont. Valderhaug har lang erfaring som magasinmaker, og kommer fra stillingen som digital redigerer i Klikk.
Bakeren og Kokken fortsetter å vokse – oppnår rekordomsetning i 20243.4.2025 09:17:29 CEST | Pressemelding
Bakeren og Kokken, som er ledende i Norden innen kjøkkenmaskiner, redskaper og interiør til kjøkkenet, oppnådde i 2024 sin høyeste omsetning noensinne og en kraftig økning i lønnsomhet. Omsetningen beløp seg til 966 millioner SEK (816), og driftsresultatet (EBITDA) til 42 millioner SEK (33)
Story House Egmont Norge tilbake med gode tall13.3.2025 09:00:00 CET | Pressemelding
Story House Egmont i Norge kan glede seg over et godt resultat for fjoråret. Resultatregnskapet for 2024 viser et overskudd (EBIT) på 34 mill. NOK.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom