7-Eleven Market med dagligvare til REMA 1000-priser

Det nye konseptet 7-Eleven Market tilbyr et bredt utvalg daglivareprodukter til faste lave priser til folk i farta.

– Vi har bygd en fin og romslig butikk, hvor du finner alt du trenger døgnet rundt. Kundene vil kjenne den fantastiske lukten av nystekte bakervarer, fersk frukt og kaffe så snart de kommer innenfor døra, sier Tonje og Alvaro Hernandez Rivas, kjøpmennene i den den nye butikken i Frognerveien.  (Foto: Øyvind Breivik/Reitan Retail)
– Vi har bygd en fin og romslig butikk, hvor du finner alt du trenger døgnet rundt. Kundene vil kjenne den fantastiske lukten av nystekte bakervarer, fersk frukt og kaffe så snart de kommer innenfor døra, sier Tonje og Alvaro Hernandez Rivas, kjøpmennene i den den nye butikken i Frognerveien. (Foto: Øyvind Breivik/Reitan Retail)

Den nye butikken i Frognerveien i Oslo er et hybridkonsept som kombinerer det beste fra dagligvare og convenience, i tråd med forventinger fra den urbane, bevisstekundenButikken er resultatet av etoffensivt samarbeidmellom de ulike konseptene i Reitan Retail.

Jeg er stolt av å kunne lansere et helt nytt konsept i Reitan Retail-familien – lavpris for folk i farta7-Eleven Market er et glimrende eksempel på hvordan vi forsterker og fornyer konseptene våre for å dekke flere kundebehov og skape enda bedre kundeopplevelser, sier CEO i Reitan Retail, Ole Robert Reitan.

Prisløfte til kundene

7-Eleven Market tilbyr etutvalg avdagligvarer til lavpris, ferske bakevarer, drikke, frukt og grønnsaker, samt enkle og sunne måltidsløsninger for folk på farten. Prisløfte til kundene er å matche prisen på de topp 100 mest solgte produktene i dagligvarekategorien. Disse varene vil kundene få til samme lave priser på 7-Eleven Market som på REMA 1000.

Med 7-Eleven Market utforsker og utfordrer vi fremtidens convenience-konsept i vårt eget "living lab". Vi skal gjøre kundenes hverdag litt enklere, og gjøre det enkelt å ta gode valg i en travel hverdag, både når det gjelder pris, bærekraft og sunne alternativer, sier MarietteKristensonAdministrerende Direktør i Reitan Convenience

Offisiell åpning 1. november

Offisiell åpning på den første 7-Eleven Market-butikken er i Frognerveien i Oslo den 1. november.

Vi har bygd en fin og romslig butikk, hvor du finner alt du trenger døgnet rundt. Kundene vil kjenne den fantastiske lukten av nystekte bakervarer, fersk frukt og kaffe så snart de kommer innenfor døra, sier Tonje og Alvaro Hernandez Rivas, kjøpmennene i den den nye butikken i Frognerveien.

Kjøpmennene ser frem til å høre tilbakemeldingene fra de lokale kundene, og er spent på mottakelsen av både vareutvalg og konsept.

– Vi gleder oss til å møte kundene våre igjen! Street food, økologiske oster, spennende smoothies og juicer og veganske alternativer er bare noe av det vi vil fylle den nye butikken med, sier Kjøpmennene.

CEO i Reitan Retail, Ole Robert Reitan, og administrerende direktør i Reitan Convenience, Mariette Kristenson i den nye 7-Eleven Market butikken på Solli i Oslo (Foto: Øyvind Breivik / Reitan Retail)
Offisiell åpning av 7-Eleven Market i Frognerveien, mandag 1. november 2021 (Foto: Øyvind Breivik/Reitan Retail)

Om Reitan Convenience

Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail. Reitan Convenience i Norge omfatter Narvesen, 7-Eleven, YX 7-Eleven, Northland og Caffeine. Vi er over 400 butikker, drevet av selvstendige Kjøpmenn og deres 3000 unike mennesker med ulik bakgrunn, styrker og ferdigheter.

Om Reitan Retail

Reitan Retail er et ledende retailselskap i Norden og Baltikum med virksomhet innen dagligvare, servicehandel og mobilitet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Latvia, Estland og Litauen.

Reitan Retail omfatter forretningsområdene Reitan Convenience, Uno-X Mobility, REMA 1000 Norge og REMA 1000 Danmark.