Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Juletraileren starter Norges-turnéen – dette er stoppestedene

Del

Det har blitt en tradisjon for mange: den ikoniske juletraileren fra «Holidays are coming» lyser opp førjulsmørket landet rundt, akkurat som i filmen. Nå starter årets turné – her ser du stoppestedene.

Den lysende juletraileren har blitt en kjær førjulstradisjon for mange, her fra en stopp i Tromsø.
Den lysende juletraileren har blitt en kjær førjulstradisjon for mange, her fra en stopp i Tromsø.

“Holidays are coming, holidays are coming” er lyden av et av de mest tradisjonsrike innslagene på TV-skjermen i førjulstiden. Ikonisk og gjenkjennelig etter at filmen ble vist første gang i 1995. Og for mange med på å skape den «riktige» stemningen i førjulstida.

Som på skjermen har den lysende juletraileren lyst opp i vintermørket Norge rundt gjennom mange år. Det har blitt et populært innslag, et sted der folk møtes når den stopper på små og store steder landet rundt.

– Vi får ofte forespørsler fra folk allerede tidlig på høsten om juletraileren kan stoppe i nærheten av dem. Derfor er vi nå glade for å kunngjøre alle stoppestedene for årets rute, sier Tonje Haugen, markedsdirektør i Coca-Cola Norge.

Her er oversikten over stoppestedene for juletrailerens Norges-turné.

– Turneen starter fredag 21. november. Da starter en trailer i Harstad, før den beveger seg videre sørover. Den andre starter i Skien mandag 24. november, den beveger seg rundt på Østlandet, og etter hvert vestover, fortsetter Haugen.

Nytt av året er at folk kan kombinere fellesskap og kos med et bidrag til Røde Kors.

– Vi har samarbeidet godt med Røde Kors i over 20 år, og vil at årets juletrailerturné skal bidra til dette. Når juletraileren stopper, kan derfor folk kjøpe varme pølser fra Leiv Vidar og Coca-Cola Zero Sugar. Alle inntektene går uavkortet til Røde Kors, og det arbeidet de gjør over hele landet – blant annet med å skape møteplasser for de som trenger det mest, sier Haugen.

– Det hele er i tråd med temaet for årets julekampanje, «Refresh Your Holidays», som handler om at vi alle bør huske å legge inn tid for samvær og fellesskap i den travle førjulstida, avslutter Tonje Haugen.

Hun legger til at «Holidays are coming» er på TV- og kinoskjermer også i år. Denne gangen i en ny variant, som er resultatet av møtet mellom menneskelig kreativitet og AI.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Julenissen er selvfølgelig med
Julenissen er selvfølgelig med
Last ned bilde
Den lysende juletraileren har blitt en kjær førjulstradisjon for mange, her fra en stopp i Tromsø.
Den lysende juletraileren har blitt en kjær førjulstradisjon for mange, her fra en stopp i Tromsø.
Last ned bilde

Lenker

Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye