Juletraileren starter Norges-turnéen – dette er stoppestedene
Det har blitt en tradisjon for mange: den ikoniske juletraileren fra «Holidays are coming» lyser opp førjulsmørket landet rundt, akkurat som i filmen. Nå starter årets turné – her ser du stoppestedene.

“Holidays are coming, holidays are coming” er lyden av et av de mest tradisjonsrike innslagene på TV-skjermen i førjulstiden. Ikonisk og gjenkjennelig etter at filmen ble vist første gang i 1995. Og for mange med på å skape den «riktige» stemningen i førjulstida.
Som på skjermen har den lysende juletraileren lyst opp i vintermørket Norge rundt gjennom mange år. Det har blitt et populært innslag, et sted der folk møtes når den stopper på små og store steder landet rundt.
– Vi får ofte forespørsler fra folk allerede tidlig på høsten om juletraileren kan stoppe i nærheten av dem. Derfor er vi nå glade for å kunngjøre alle stoppestedene for årets rute, sier Tonje Haugen, markedsdirektør i Coca-Cola Norge.
Her er oversikten over stoppestedene for juletrailerens Norges-turné.
– Turneen starter fredag 21. november. Da starter en trailer i Harstad, før den beveger seg videre sørover. Den andre starter i Skien mandag 24. november, den beveger seg rundt på Østlandet, og etter hvert vestover, fortsetter Haugen.
Nytt av året er at folk kan kombinere fellesskap og kos med et bidrag til Røde Kors.
– Vi har samarbeidet godt med Røde Kors i over 20 år, og vil at årets juletrailerturné skal bidra til dette. Når juletraileren stopper, kan derfor folk kjøpe varme pølser fra Leiv Vidar og Coca-Cola Zero Sugar. Alle inntektene går uavkortet til Røde Kors, og det arbeidet de gjør over hele landet – blant annet med å skape møteplasser for de som trenger det mest, sier Haugen.
– Det hele er i tråd med temaet for årets julekampanje, «Refresh Your Holidays», som handler om at vi alle bør huske å legge inn tid for samvær og fellesskap i den travle førjulstida, avslutter Tonje Haugen.
Hun legger til at «Holidays are coming» er på TV- og kinoskjermer også i år. Denne gangen i en ny variant, som er resultatet av møtet mellom menneskelig kreativitet og AI.
Nøkkelord
Kontakter
Inger Marie F. IngdahlKommunikasjonsdirektørCoca-Cola Norge
Merkevarer, produkter og kampanjer
Bilder


Lenker
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Powerade blir ny samarbeidspartner for Norges Skiforbund Langrenn4.11.2025 16:33:48 CET | Pressemelding
Powerade, en av verdens største sportsdrikker, og Norges Skiforbund Langrenn inngår et nytt partnerskap som skal styrke arbeidet for å gjøre langrenn mer tilgjengelig, inkluderende og inspirerende for alle. Avtalen gjelder for alle lag, og varer i to år med mulighet for forlengelse.
Valgt ut av internasjonal sportsdrikk: Skiskytter Ingrid Landmark Tandrevold blir Powerade-ambassadør for Milano Cortina 20269.10.2025 09:33:02 CEST | Pressemelding
Skiskytter Ingrid Landmark Tandrevold blir Powerade-ambassadør. Gjennom samarbeidet vil publikum få innblikk i hennes oppkjøring mot de olympiske og paralympiske vinterleker i Milano Cortina 2026. «Håper at innblikk i min hverdag kan inspirere andre til å pushe sine egne grenser», sier Tandrevold.
Treningsklassikeren i ny variant: Nå kommer Powerade med kirsebærsmak15.9.2025 12:21:57 CEST | Pressemelding
Powerade er en klassiker for treningsglade nordmenn. Nå kommer den i en ny variant her i Norge: Powerade Cherry.
Nå er disse tilbake – med navnet ditt i stedet for den kjente logoen14.4.2025 08:48:02 CEST | Pressemelding
Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Og du er ikke alene: 250 norske navn overtar logoplassen på flasker og bokser når Coca-Cola igjen oppfordrer til å «Share a Coke».
Coca-Cola etterlyser norske ideer18.3.2025 09:46:47 CET | Pressemelding
Coca-Cola Europacific Partners søker samarbeid med selskaper og forskningsmiljøer som bidrar til økt bærekraft for både Coca-Cola selv, og bransjen for øvrig. Nå ser de også etter norske partnere.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom