Geelmuyden Kiese

Geelmuyden Kiese med 16 nominasjoner i International Content Marketing Awards 2025

Del

Geelmuyden Kiese er blant byråene med flest vinnersjanser etter at CMA denne uken slapp shortlist til kåringen av de beste innholdsjobbene i 2025.

Gjev nominasjon: Kreatørparet Ole Henrik Stubberud og Trygve A. Tønnessen er nominert i kategorien Content Person of the Year.
Gjev nominasjon: Kreatørparet Ole Henrik Stubberud og Trygve A. Tønnessen er nominert i kategorien Content Person of the Year.

International Content Marketing Awards (ICMA) er en av de mest prestisjefylte prisutdelingene innen innholdsmarkedsføring internasjonalt, arrangert av britiske Content Marketing Association (CMA). 

Med totalt 16 nominasjoner for arbeider gjort for Yara International, Stockholm Film Festival, Boots HomeCare og Bien Sparebank, markerer Geelmuyden Kiese seg sterkt i årets konkurranse. 

Kampanjene «Who will grow the future?» for Yara International og «Not Just Stockholm Film Festival» har fått fem nominasjoner hver, og er dermed blant de mest anerkjente arbeidene i årets utdeling. Sparebanken Bien er nominert i tre kategorier, mens Boots HomeCare har sikret seg to nominasjoner. 

Kreatørpar nominert til Content Person of the Year  

Geelmuyden Kieses kreative leder Ole Henrik Stubberud og seniorkreatør Trygve A. Tønnessen nominert i kategorien Content Person of the Year, som én av tre finalister. 

– Dette er en tydelig anerkjennelse av det strategiske og kreative arbeidet som kundene våre og vi har lagt ned det siste året. Det viser at nordisk innhold kan hevde seg i verdensklasse, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder og partner i Geelmuyden Kiese. 

Kreativt innhold med retning og resultater 

Geelmuyden Kiese har de siste årene jobbet med å utvikle store kreative kampanjer for både norske og internasjonale kunder. 

– Vi jobber målrettet med å kombinere kreativitet, innsikt og kommersielle mål for kundene våre. Disse nominasjonene viser at vi lykkes – både med historiefortelling, strategi og distribusjon, sier Karne Lykkebo, konserndirektør og sjef for Geelmuyden Kiese i Norge, Sverige og Danmark.  

Årets prisutdeling finner sted i London 22. januar 2026.  

Kontakter

Bilder

Ole Henrik Stubberud, kreativ leder og partner i Geelmuyden Kiese Norge.
Ole Henrik Stubberud, kreativ leder og partner i Geelmuyden Kiese Norge.
Last ned bilde
Karne Lykkebo, konserndirektør og sjef i Geelmuyden Kiese Norge, Sverige og Danmark.
Karne Lykkebo, konserndirektør og sjef i Geelmuyden Kiese Norge, Sverige og Danmark.
Foto: Thomas Brun
Last ned bilde
Stockholm Film Festival: Kampanjen «Not Just Stockholm Film Festival» er nominert i fem kategorier: Best B2C Content Campaign, Best Membership, Best Specialist Campaign, Best B2C Content Strategy og Best Use of Influencer Marketing.
Stockholm Film Festival: Kampanjen «Not Just Stockholm Film Festival» er nominert i fem kategorier: Best B2C Content Campaign, Best Membership, Best Specialist Campaign, Best B2C Content Strategy og Best Use of Influencer Marketing.
Last ned bilde
Yara International: «Who will grow the future?» er nominert i kategoriene Best B2B Content Campaign, Best Specialist Campaign, Best Video – Series, Best Content Campaign og Best Use of Imagery.
Yara International: «Who will grow the future?» er nominert i kategoriene Best B2B Content Campaign, Best Specialist Campaign, Best Video – Series, Best Content Campaign og Best Use of Imagery.
Last ned bilde
Bien Sparebank: Kampanjen «I en liten bank er alle kunder store» er nominert til Best Inter-Company Engagement, Best Financial Content og Best Use of Print.
Bien Sparebank: Kampanjen «I en liten bank er alle kunder store» er nominert til Best Inter-Company Engagement, Best Financial Content og Best Use of Print.
Last ned bilde
Boots HomeCare: Nominert til Best Inter-Company Engagement og Best Video - Individual.
Boots HomeCare: Nominert til Best Inter-Company Engagement og Best Video - Individual.
Last ned bilde

Om Geelmuyden Kiese

Om Geelmuyden Kiese: 
Geelmuyden Kiese, som ble etablert i 1989, har i dag 140 ansatte i Oslo, Stockholm og København, og samarbeidsavtaler med selskaper i Finland og på Island. Holdingselskapet Paritee kjøpte Geelmuyden Kiese Gruppen ved årsskiftet 2021/2022. Paritee, med Lars Erik Grønntun som styreleder og Jonas Palmquist som administrerende direktør, har en samlet byråinntekt på ca. 700 millioner kroner, med 400 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Stockholm, København, London, New York, San Fransisco, Minneapolis, München, Berlin og Frankfurt.

Følg pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese

Erfaren ringrev med 12 år på Stortinget blir rådgiver: Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese12.9.2025 09:53:47 CEST | Pressemelding

Molde/Oslo, 12. september 2025 – Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese og etablerer egen rådgivningsvirksomhet med base i Molde og Oslo. Han vil arbeide bredt mot privat og offentlig sektor, med særlig fokus på kystnæringene, havbruk, industri, finans og samferdsel – områder han kjenner godt fra politikken og tiden som stortingsrepresentant.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye