Gjennomslag i den tredje av fire vegtunnelar på Sotrasambandet
Eit halvår etter at første salve blei avfyrt, ser ein no lys i begge endar av Knarrvikatunnelen.

Det er tunnelløpet i retning Bergen som i går ettermiddag fekk gjennomslag. Gjennomslag i motgåande løp retning Sotra er venta innan kort tid. Den om lag 650 meter lange Knarrvikatunnelen går mellom Valaskiftet, ved ilandføringa av Nye Sotrabru på Sotrasida, og Arefjordpollen på Sotra. Knarrvikatunnelen får to tunnelløp med to felt i kvar retning og er den kortaste tunnelen på det nye Sotrasambandet. Med støypte portalar i begge endar blir tunnelen 748 meter lang når den står ferdig.
Første salve blei avfyrt 28. mars i år
Prosjektsjef i Statens vegvesen Lene Sælen Rivenes fortel at arbeidet med Knarrvikatunnelen har gått godt og effektivt sida første salve gjekk av 28. mars i år.
– Arbeidet med tunnelen har gått veldig bra, og vi er glade for å ha oppnådd gjennomslag i den tredje av fire vegtunnelar på Sotrasambandet. Tunnel-laget i Sotra Link Construction, som står for arbeidet, har gjort ein flott jobb, seier Rivenes.
Massane frå tunneldrivinga har vorte frakta til Arefjordpollen og Storavatnet i Loddefjord. Totalt har det gått med 176 salvar for å oppnå gjennomslag i søndre løp. For gjennomslag i heile tunnelen vil det gå med om lag 366 salvar.
Nærmar seg gjennomslag i alle fire vegtunnelar
Det nærmar seg gjennomslag i alle dei fire vegtunnelane, og med det vert traseen for «nyevegen» meir og meir synleg.
Frå tunnelmunningane i Knarrvikatunnelen skal riksvegen gå vidare mot vest over ei fylling i Arefjordpollen og deretter vidare i dagen før riksvegen blir leia inn i Straumetunnelen. For avkøyring og påkøyring til/frå Straume sentrum blir det laga rampesystem ved Arefjordpollen.
Frå før er det gjennomslag i Kolltveittunnelen (april 2024) og Straumetunnelen (juni 2025). Gjennomslag i den lengste tunnelen på prosjektet, Drotningsviktunnelen, er venta i løpet av hausten.
Fakta om Knarrviktaunnelen:
- Søndre løp (mot Bergen): 612 meter
- Nordre løp (mot Sotra): 651,5 meter
- Tunnelen får støypte portalar i begge endar og blir 748 meter lang når den står ferdig
- Tunnelbygginga er utført av Sotra Link Construction
Nøkkelord
Kontakter
Lene Sælen RivenesProsjektsjefStatens vegvesen, Utbygging
Rv. 555 Sotrasambandet
Bilder


Lenker
Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Riksveg 2 får ny vinterstandard – trygg veg med mindre salt og smartere drift13.10.2025 12:28:18 CEST | Pressemelding
Fra og med denne vintersesongen endrer Statens vegvesen vinterdriftsklasse på riksveg 2 fra DkB til DkC. Det betyr at vegen fortsatt skal være trygg og fremkommelig, men med mindre bruk av salt og smartere drift.
Utbedring av Molde ferjekai fører til kanselleringer13.10.2025 11:18:16 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen skal oppgradere til nytt hydraulisk aggregat for E39 Molde ferjekai. Dette fører til at to avganger mellom Molde og Vestnes kanselleres i natt.
Mye nedbør på Nordvestlandet og i midt- Norge - veier kan bli stengt på kort varsel10.10.2025 18:51:00 CEST | Pressemelding
Det er meldt mye nedbør på Nord-Vestlandet, i Møre og Romsdal og over Dovre, fra fredag kveld til lørdag kveld. På grunn av mye vann i terrenget etter «Amy» og mer nedbør, kan det bli flom- og jordskred som stenger veier på kort varsel.
Lokker med gratis strøm i nord10.10.2025 13:05:50 CEST | Pressemelding
Første del av milliardutbyggingen E45 Kløfta er ute i markedet. Kontrakten har en smart gulrot for reduksjon av klimautslipp.
Kontrakt signert for tunnel og skredsikring på rv. 13 Lovraeidet-Rødsliane - byggestart nærmer seg10.10.2025 09:35:07 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen har i dag signert kontrakt med arbeidsfellesskapet Leonhard Nilsen & Sønner AS og Risa AS om bygging av tunnel og skredsikring på riksveg 13 i Suldal. Prosjektet skal lede trafikken forbi de mest skredutsatte områdene ved Rødsliane, og vil gi tryggere og mer forutsigbare kjøreforhold på en viktig transportåre gjennom Ryfylke.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom