Brannøving i to tunnelar i Gloppen
Statens vegvesen, Vestland fylkeskommune og Gloppen Brann og redning har felles brannøving i to tunnelar i Gloppen 22. og 23. september.

22. september er det øving i Breimsfjell 2 på E39, og 23. september er det øving i Eikenestunnelen på fv. 615.
For begge øvingane vil tunnelen vera stengd klokka 18.30-20.00. Under opprigging 18.00-18.30 og nedrigging 20.00-2030 blir det trafikkdirigering.
Det vil bli brukt røykmaskin under øvingane, for å simulera røyk etter bilbrann i tunnel. Røyken vil komme ut av tunnelen og vera synleg, men er heilt ufarleg og vil forsvinna raskt.
Trygg tunnel
– Vi har forståing for at stengde tunnelar kan skapa utfordringar for trafikantane. Men då er det viktig å minna om at vi gjer dette nettopp for dei, som ein del av vårt kontinuerlege arbeid, kvar dag, heile året, med å halda tunnelane trygge, seier brannvernleiarane Kjetil Larsen i Statens vegvesen og Marie S. Hatlen i Vestland fylkeskommune.
Det er krav i tunnelsikkerheitsforskrifta og for tryggleiksgodkjenning at vegeigarar skal halda slike beredskapsøvingar.
Samfunnsberedskap
Statens vegvesen er en del av den totale samfunnsberedskapen. Å førebu seg på andre situasjonar enn kvardagen er ein sentral del av dette.
– Vegdrift handlar om konsekvens. Vi gjer derfor det vi kan for at stengingar, både akutte og planlagde, skal bli så korte som mogleg, legg Larsen og Hatlen til.
– Beredskapsøving i tunnelar er eit døme på ei planlagd og naudsynt stenging. Ved å øva saman med naudetatane drillar vi våre rutinar og sørger for at beredskapslinjene er best mogleg førebudde den dagen ein situasjon skulle inntreffa, avsluttar dei.
Øvingar som denne er ein av viktig del av Statens vegvesens og Vestland fylkeskommune sitt samfunnsoppdrag med å syta for eit effektivt, trygt og føreseieleg framkomeleg vegnett.
Dette er tunnelane
Den 838 meter lange Breimsfjell 2 vert gjennomsnittleg trafikkert av 2.370 køyretøy i døgnet. Det er dette som vert kalla årsdøgntrafikk (ÅDT). Av dette er 16 prosent, eller 379, lange køyretøy (tungtrafikk).
Eikenestunnelen opna er 1010 meter lang. ÅDT er 300, tungtrafikk 30.
Nøkkelord
Kontakter
Kjetil LarsenBrannvernleiar, Statens vegvesen Drift og vedlikehald
Tel:921 12 311kjetil.larsen@vegvesen.noMarie S. HatlenBrannvernleiar Vestland fylkeskommune
Tel:93670997Marie.Svendal.Hatlen@vlfk.noOm Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Anleggsarbeidet fortsetter på E18 i Bærum, og vil gi lange køer også denne helgen6.11.2025 15:08:49 CET | Pressemelding
Statens vegvesen fortsetter arbeidet på E18 ved Fornebu. Denne helgen blir det også innsnevringer på E18 mellom Høvik og Lysaker.
Den midlertidige E6 i Levanger åpner lørdag5.11.2025 14:08:20 CET | Pressemelding
Til helgen er det slutt på lange omkjøringer. Den midlertidige vegen forbi rasstedet åpner lørdag 8. november, én uke før annonsert dato.
Har sikra dei fire mest skredutsette fjellovergangane i Sør-Noreg4.11.2025 07:00:00 CET | Pressemelding
Dei mest skredutsette fjellovergangane i Sør-Noreg har fått nye skredtårn på plass før vinteren, for å hindre ukontrollerte snøskred mot open veg.
Markerte oppstart på E39 Veibustkrysset3.11.2025 16:26:45 CET | Pressemelding
Statssekretær Tom Kalsås og Sula-ordførar Turid Humlen tok mandag første spadestikk for utbetring av E39 Veibustkrysset.
Statens vegvesen tar i bruk opsjon i fem av åtte driftskontrakter3.11.2025 11:51:30 CET | Pressemelding
Fem av åtte vegdriftskontrakter som går ut i 2026, forlenges med to eller tre år, etter at Statens vegvesen har blitt enig med entreprenørene om å ta ut opsjon.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom