Fjordkraft Mobil har Norges beste kundeservice

Del

Fjordkraft mobil ble i går kveld kåret til vinner av KS Indeks Årets Kundeservice 2025 i kategorien telefoni.

En stolt gjeng fra Fjordkrafts kundeservice jubler over seier i kategorien telefoni.
En stolt gjeng fra Fjordkrafts kundeservice jubler over seier i kategorien telefoni. Fjordkraft

Kåringen baserer seg på KSIndeks, der over 20 000 kunder deler sine erfaringer om kundesentre de har vært i kontakt med.

– Å vinne KSIndeks er en viktig anerkjennelse og en bekreftelse på at vi leverer høy kvalitet i møte med kundene. Vi jobber målrettet for å være et trygt og godt valg, og da er det ekstra motiverende å motta en slik pris som bygger på kundenes egne vurderinger, sier Chris Næss, daglig leder i Fjordkraft Mobil.

Takker kundene for anerkjennelsen

Prisen ble delt ut under Kundeservicedagene i Oslo, og det var en stolt kundeservicedirektør som kunne ta imot prisen sammen med en delegasjon fra kundesenteret. 

– Dette er kundenes stemme, og den prisen vi verdsetter aller høyest.
Våre kunnskapsrike og dyktige kunderådgivere i Sandefjord og Bergen samt resten av støtteapparatet i kundeservice gjør en fantastisk jobb, sier Irene Fauskanger, direktør for kundeservice i Fjordkraft.

Hun leder et kundesenter som må beherske en rekke fagområder, inkludert strøm, tjenester for smart strømbruk og mobiltelefoni.

– Kundene våre skal føle seg sett og hørt, og vi møter alle kundene med kunnskap og varme. Dette handler mye om den begeistringen vi klarer å skape i dialog med kunden. Vi jobber hele tiden systematisk med å bli bedre og heier på hverandre. Dette skaper en vinnerkultur. Tusen hjertelig takk til våre kunder for denne anerkjennelsen, sier Fauskanger.

– Best responstid

– Årets vinner er best på responstid og leverer førsteklasses løsninger på kundenes problemer. Kundene opplever i tillegg at konsulentene har en utrolig god serviceinnstilling, og at selskapet sørget for en gjennomgående god kundeopplevelse, forteller Silje Abrahamsen, Director of Enterprise Sales i LeadDesk, til Kundeserviceavisen.no

De øvrige nominerte i kategorien telefoni var OneCall, Talkmore og Ice.

Fjordkraft Mobil ble også kåret til topp tre i Norge - uavhengig av bransje.

Om Fjordkraft mobil

Fjordkraft er best kjent som strømleverandør, men Fjordkraft Mobil har siden lanseringen i 2017 markert seg som en populær utfordrer i telemarkedet. Fjordkraft Mobil eies i dag 61 prosent av Fjordkraft og 39 prosent av Telia. Fjordkraft Mobil benytter Telias mobilnett.

Nøkkelord

Kontakter

Følg pressemeldinger fra Fjordkraft

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fjordkraft på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Fjordkraft

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye