NorgesGruppen

KIWI kutter prisene på alt alkoholfritt øl – igjen

Del

Sist KIWI kuttet prisene på alkoholfritt øl, økte salget med 135 prosent. Nå gjentas suksessen, og kjeden kutter prisene med minst 30 prosent på alt alkoholfritt øl. Priskuttet varer ut festmåneden mai.

KIWI

– I KIWI ønsker vi å gjøre det enklere og billigere å ta sunne valg. Vi legger oss ikke opp i hva folk velger å drikke, men vi ser alltid etter måter å gjøre sunnere alternativer billigere. Derfor gjør vi det igjen: Kutter prisen på alt alkoholfritt øl, slik vi gjorde før jul, sier KIWI-sjef Vegard Kjuus.

– Vi ser at flere og flere velger alkoholfritt øl som et alternativ, ikke bare til mat, men også i sosiale sammenkomster. Priskuttet varer ut mai, en måned med flere høytidsdager og festlige anledninger, sier Kjuus.

Priskuttet gjelder fra og med i dag, 22. april, og til og med 31. mai.

Totalt er det 31 varianter som er satt ned i pris. Utvalget kan variere mellom butikkene, men 11 varianter alkoholfritt øl vil være tilgjengelig i alle KIWIs butikker. Se flere av dem her: https://kiwi.no/aktuelt/priskutt-alkoholfritt-ol/

KIWI har lenge vært ledende på alkoholfritt øl i Norge.

– Denne kampanjen er en del av vårt kontinuerlige arbeid for å gjøre sunnere valg billigere og mer tilgjengelige for alle, avslutter Kjuus.

Kontakter

Bilder

Om oss

Våre kjedekonsepter står på hver dag for å gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser, og bidra til grønne og sunne valgmuligheter.

NorgesGruppen gir forbrukerne valgfrihet gjennom supermarkeder, distriktsbutikker og lavprisbutikker. I tillegg tilbyr MENY, SPAR og Joker netthandel. NorgesGruppen gir konkurransedyktige betingelser og sterke kjedekonsepter til kjøpmenn. Effektiv varelevering og et godt vareutvalg fra ASKO sikrer kjøpmenn over hele landet et godt driftsgrunnlag. NorgesGruppen sysselsetter over 27 000 medarbeidere i egeneid virksomhet og mer enn 40 000 totalt når ansatte i kjøpmannseide butikker inkluderes. Nøkkelverdiene til NorgesGruppen er ansvarlig, samarbeidsorientert og kundeorientert. Selskapet opererer i Skandinavia med hovedfokus i Norge.

Varene folk vil ha
NorgesGruppen fylte 20 år i 2020, men bygger på 150 års erfaring som grossist og detaljist. I dag er kjernevirksomheten engros- og detaljvirksomhet innenfor daglige forbruksvarer. Alle ledd i verdikjeden – fra innkjøp og produksjon, via distribusjon, til handlekurv – jobber mot ett og samme mål: å imøtekomme kundenes behov.

Leverer effektivt til alle deler av landet
NorgesGruppen har 1200 samarbeidspartnere som spenner fra store merkevareleverandører til små produsenter av lokalmat. Mangfoldet av leverandører gjør at vi kan tilby noe for enhver smak. Egne merkevarer fra selskapene UNIL, Joh Kaffe, Matbørsen og Bakehuset gjør vareutvalget i våre butikker unikt.

Til butikker for alle, der folk bor
NorgesGruppen har butikker for alle behov, enten det er lave priser, kvalitetsprodukter, raske løsninger eller inspirasjon til store matopplevelser. Vi har lavpriskjeden KIWI, supermarkedkjedene MENY og SPAR, og nærbutikkjeden Joker. Over halvparten av butikkene er eid av selvstendige kjøpmenn, og vi er tilstede
med butikker i 88 prosent av landets kommuner.

Følg pressemeldinger fra NorgesGruppen

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra NorgesGruppen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra NorgesGruppen

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye