Samferdselsministeren opna vegprosjekt og utløyste skred
- Med prosjektstart på riksveg 13 mot Tyssedal, bruopning på E134 Røldal-Seljestad og kontrollert skredutløysing på E134 Haukelifjellet har vegane rundt Odda i dag fått den merksemda dei fortener. Dette arbeidet er viktig for næringslivet, for Hardangerregionen, og for dei som er avhengige av vegane i kvardagen, seier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.

Tysdag 25. februar sette samferdselsminister Jon-Ivar Nygård spaden i jorda for byggestart på Nye Veier-prosjektet Rv. 13 Djupvik-Kviturtunnelen. Prosjektet er etterlengta i regionen, og vil gi færre stengingar av vegen. Det vil også vesentleg redusera risiko for ras. Samferdselsministeren kunne samstundes komme med gode nyheiter for innbyggjarane i Ullensvang.
- Det er gledeleg for meg å høyre at Nye Veier har bestemt at dei skal jobbe vidare med Rv. 13 her vi står i dag. Det skal byggjast 260 meter ekstra veg inn mot Odda. Nye Veier har òg sagt at dei no jobbar med konkrete planar for å redusere risikoen for ras og skred langs riksveg 13. Det første som blir aktuelt er å sikre ras sør for Odda, sa Nygård i sin tale under markeringa.
Lita bru skal bere store lass
Etter spadestikket var det duka for ei litt utradisjonell snorklipping – ei mikromarkering. I Seljestad har Statens vegvesen oppført ei 16 meter lang bru som del av førebuande prosjekter på E134 Røldal-Seljestad.
- E134 Røldal-Seljestad har forventa anleggsstart mot sommaren og er ein del av den viktige aust/vest-forbindinga i Noreg. I dag opna vi ei lita bru som skal bere store lass gjennom bygginga av prosjektet, seier Nygård.
Kontrollert skredutløysing
Regjeringa vil at folk skal kome seg trygt fram på norske vegar, og arbeider derfor kontinuerleg med utbetring og sikring av dei mest utsette strekningane. I ny Nasjonal transportplan viser regjeringa ein ansvarleg transportpolitikk, der vedlikehald og utbetringar er prioritert. Planen held fast på at transportsystemet i heile landet skal verte sikrare og meir motstandsdyktig mot til dømes ekstremvær, ras, skred og flaum.
Derfor runda Nygård av reisa med å teste kontrollert snøskredutløysing langs E134 Haukelifjell. Med bruk av skredtårn nyttast enten gass og trykk eller sprengstoff for å løyse ut eit kontrollert snøskred i fjellsida. På denne måten kan Statens vegvesen hjelpe naturen i gong med å utløyse skred i kontrollerte former, utan fare for reisande på vegen.
– E134 er ein av livsnervane mellom aust og vest i landet. Det arbeidet Statens vegvesen no gjer for aktiv skredkontroll spelar godt saman med dei infrastrukturtiltaka vi gjer for å kunne halde fjellovergangane våre opne gjennom vintersesongen. Vinteropne vegar er viktig for lokalbefolkninga, viktig for aust/vest-forbindinga, og viktig for næringslivet, seier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
Nøkkelord
Kontakter
Pressekontakt08-16 på hverdager
Tel:919 14 777sdinfo@sd.dep.noBilder




Om oss
Samferdselsdepartementet har det overordnede ansvaret for rammevilkår for postvirksomheten, for luftfarts-, vei- og jernbanesektoren og for riksveiferjene.
Følg pressemeldinger fra Samferdselsdepartementet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Samferdselsdepartementet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Samferdselsdepartementet
Vil etablere et nasjonalt kjøreseddelregister22.12.2025 07:00:00 CET | Pressemelding
Statens vegvesen og Politidirektoratet har, på oppdrag fra Samferdselsdepartementet og Justis- og beredskapsdepartementet, utredet muligheten for å etablere et nasjonalt kjøreseddelregister.
Fortsetter arbeidet mot sosial dumping: Krav om kjøre- og hviletid og fartsskriver for varebiler18.12.2025 07:00:00 CET | Pressemelding
Regjeringen følger opp handlingsplanen mot sosial dumping i transportsektoren og vil innføre nye krav for nasjonal godstransport med varebiler fra 2,5 til 3,5 tonn. Fra 1. juli 2026, foreslår regjeringen at det blir krav om både kjøre- og hviletid og fartsskriver.
Nå kan utvalgte vogntog frakte mer16.12.2025 07:00:00 CET | Pressemelding
I dag kan lastebiler med slepvogn med seks eller sju aksler kjøre med en totalvekt på 50 tonn. Fra og med 1. februar 2026, økes totalvekten til 56, 55 og 54 tonn avhengig av antall aksler i vogntoget og om det er en elektrisk lastebil, eller om den går på biogass eller fossilt drivstoff.
Siste del av E6 Helgeland opna i dag – samla reisetid redusert med 40 minutt10.12.2025 15:04:52 CET | Pressemelding
Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård og kommunal- og distriktsminister Bjørnar Skjæran opna i dag E6-strekninga mellom Svenningelv og Lien i Grane kommune, siste del av E6 Helgeland.
Samferdselsministeren jobber med tiltak for å redusere ulykkene på elsparkesykler2.12.2025 06:12:39 CET | Pressemelding
Antallet skader etter ulykker med elsparkesykkel i Oslo er nesten doblet sammenlignet med i fjor. Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård er bekymret for utviklingen og varsler at han jobber med konkrete tiltak.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom