KIWI er Norges best likte dagligvarekjede
Ferske tall fra analysebyrået YouGov viser at KIWI er landets sterkeste merkevare innen dagligvare. – Tusen takk til både kunder og medarbeidere, sier KIWI-sjef Vegard Kjuus.
– Dette er et resultat av alt arbeidet som legges ned hver eneste dag i KIWI-butikker over hele landet av våre 15 000 grønnkledde medarbeidere, sier KIWI-sjef Vegard Kjuus.
KIWI har i mange år vært helt i toppen av YouGovs rangeringer, og er i år på fjerdeplass totalt av alle merkevarene i landet. Også i fjor ble vi rangert som Norges fjerde sterkeste merkevare, og høyest blant dagligvarekjedene for niende året på rad. Kjuus er tydelig på hva som er vinneroppskriften:
– Det er kunden som er sjefen, og dem lytter vi til. Samtidig er det folka våre som bidrar til at vi skiller oss ut. Jeg er sikker på at hvert eneste hei i kassa og hvert smil til kundene i butikken gjør at vi får slike tilbakemeldinger som denne undersøkelsen. Tusen takk til alle kundene våre som gjør oss bedre og til alle medarbeidere som står på året rundt, sier KIWI-sjefen.
Kriteriene som YouGov rangerer merkevarene etter, er et gjennomsnitt av parametere som kvalitet, inntrykk generelt, verdi for pengene, anbefaling, omdømme og kundetilfredshet.
KIWI har også vært i toppen av andre liknende undersøkelser de siste årene, som bærekraftskåringen Sustainable Brand Index.
– Vi skal være den grønneste kjeden og fortsette arbeidet for klimavennlige løsninger i butikkene, reduksjon av matsvinn, sunnhet til folket, samarbeid med ulike organisasjoner og å gi kassevis av muligheter for mennesker både i og utenfor KIWI, sier Kjuus.
Kontakter
Kristine Aakvaag ArvinKommunikasjonsdirektørKIWI
Tel:98844830kristine.arvin@kiwi.noFølg pressemeldinger fra NorgesGruppen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra NorgesGruppen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra NorgesGruppen
UNIL tilbakekaller LilleGo drikkeflaske i rustfritt stål29.1.2025 16:19:24 CET | Pressemelding
Unil tilbakekaller LilleGo Drikkeflaske 370 ml på grunn av en svakhet ved drikketuten på flasken. Det er en risiko for at tuten kan sprekke eller knekke.
ASKO styrker samarbeidet med Mandarinen Import & Engros AS og Mandarinen Oslo AS.17.1.2025 15:48:48 CET | Pressemelding
ASKO NORGE AS har inngått en avtale om å kjøpe 17 % av aksjene i Mandarinen Import & Engros AS («MIE») og 51 % av aksjene i Mandarinen Oslo AS («MO»).
Havila Kystruten vinner pris på bransjetreff hos ASKO og NorgesGruppen9.1.2025 15:45:12 CET | Pressemelding
Under årets Kunde- og leverandørdager (KLD) i ASKO og NorgesGruppen har Havila Kystruten vunnet pris som Årets kunde.
Roar Stang Kjøtt vinner pris på bransjetreff hos ASKO og NorgesGruppen9.1.2025 15:24:31 CET | Pressemelding
Under årets Kunde- og leverandørdager (KLD) i ASKO og NorgesGruppen har Roar Stang Kjøtt AS vunnet pris som Årets leverandør.
Prisvinnere kåret på bransjetreff hos ASKO og NorgesGruppen9.1.2025 15:14:29 CET | Pressemelding
Under årets Kunde- og leverandørdager (KLD) i ASKO og NorgesGruppen har det vært fokus på nye kostholdsråd, bærekraft og teknologi.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom