70% av nordmenn vil ha flere orgasmer!
Nytelse.no lanserer kampanjen «Blue Monday» for å lyse opp årets tyngste tid. - En orgasme er kroppens egen lykkepille, sier sexolog.
Nytelse.no lanserer kampanjen «Blue Monday» for å lyse opp årets tyngste tid. Med opptil 60 prosent rabatt på orgasmefavoritter oppfordrer de til å gjøre soverommet varmere.
«Blue Monday» er betegnelsen på den tredje mandagen i januar. Psykologen Cliff Arnall utviklet en modell som viste at nettopp denne mandagen var den mest deprimerende. Samtidig er dette også en periode hvor mange er klare for å gjøre endringer. Nytelse.no vet at over 70 prosent av nordmenn ønsker orgasme oftere. Det kommer frem i en undersøkelse som kartlegger nordmenns sexvaner, gjennomført av YouGov for Nytelse.no.
– Dette er vår måte å møte nordmenns ønske på. Vi vet at økonomien er trangere for de fleste i januar, men nordmenn vil ha flere orgasmer, og da skal de selvsagt få det. Akkurat nå får de gode leketøy veldig billig, sier sexolog i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad.
Orgasme er en lykkepille
For snart tjue år siden regnet den britiske psykologen Cliff Arnall seg frem til hvilken dag i året som er den mest deprimerende. Nytelse.no er ikke i tvil om hvordan du kan gjøre dagen bedre, og har undersøkt hvilke leketøy som er mest effektive når målet er den orgasmen som gjør livet litt bedre.
Været, tiden som er gått siden jul, lav motivasjon og følelsen av behov for endringer oppgis som årsaker til at mange føler seg nedstemt akkurat nå.
– En god orgasme vil garantert gjøre livet litt lysere, og vi har funnet frem leketøyene som topper bestselgerlisten nå, og som vil gi deg den orgasmen du er ute etter, avslutter sexologen.
Dette kjøper nordmenn!
Sugemaskiner, runkemaskiner og slikkemaskiner har toppet salgslistene i lang tid, men akkurat nå er det parvibratorer som har en skikkelig oppsving.
– Det er deilig å se at folk velger leketøy som skaper gnist i forholdet. Snø og kulde ute gir en fin mulighet til å få opp dampen inne, utforske hverandre og videreutvikle sexlivet sitt. I tillegg nærmer det seg Valentine's, som også er viktig for mange par. Dette kan være grunnen til oppsvinget i salget av parvibratorer, sier Ebbestad.
Kontakter
Maria K. EbbestadSexolog og pressetalskvinneNytelse.no
Tel:98467280maria@nytelse.nowww.nytelse.no/podcast/Bilder
Om oss
Vårt mål i Nytelse.no er å overraske, glede og inspirere deg med sexleketøy for han, henne og par. Vi er offisiell leverandør for de fleste merker i vår bransje. Vi er opptatt av å tilby sexleketøy vi vet gir deg de beste opplevelsene, uansett erfaringsnivå og seksuelle preferanser.
Følg pressemeldinger fra Nytelse.no
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Nytelse.no på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Nytelse.no
I dag er det fetisj-dagen - slik feirer nordmenn!17.1.2025 05:00:00 CET | Pressemelding
Latex, ballespark, dominans og penis i bur. Dette er bare noen av fetisjene blant det norske folk. I tillegg ønsker 29% nordmenn seg et eget sexrom der de kan spille ut sine fantasier.
Denne pornoen ser nordmenn på!9.1.2025 16:58:45 CET | Pressemelding
PornHub har nylig publisert innsikt over verdens pornovaner, og nordmenn har søkt mest på MILF i året som gikk. En norsk undersøkelse viser at 28% ser porno minst én gang i uken eller mer.
Snøkaos førte til salgsboom på sexleketøy!8.1.2025 11:10:17 CET | Pressemelding
Snøkaoset har fått nordmenn til å finne varmen inne, og Nytelse.no opplever salgsboom på sexleketøy. – En perfekt anledning til å styrke både parforhold og egen nytelse, sier sexolog Maria K. Ebbestad.
Disse sexleketøyene kjøpte nordmenn i 202430.12.2024 23:13:58 CET | Pressemelding
Nytelse.no har forsynt nordmenn med sexleketøy gjennom hele året og sprenger nå alle tidligere salgsrekorder. - Det har vært et år preget av suging og slikking, sier sexolog i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad.
Pangstart for Black Week: Nytelse.no øker omsetningen med 25 %26.11.2024 07:49:07 CET | Pressemelding
Nytelse.no har fått en knallsterk start på årets Black Week-kampanje med en omsetningsøkning på 25 %. Det er sugemaskiner, slikkemaskiner og erotisk julekalender nordmenn river ut av hyllene.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom