Seks gull til Geelmuyden Kiese: Mestvinnende i CMA for åttende år på rad
Torsdag kveld gikk International Content Marketing Awards av stabelen i London, og nok en gang var Geelmuyden Kiese det mest premierte byrået i konkurransen. Totalt endte byrået opp med seks gull, to sølv og én bronse.

For første gang siden 2019 ble CMA arrangert fysisk, og det var på storslåtte Barbican Centre i London prisutdelingen og feiringen av fjorårets beste content-arbeider fant sted. Geelmuyden Kiese-gullene kom i kategoriene Best Use of Social Media B2C, Digital PR og Content within Media Relations, Best Use of Imagery, Print og Best Content Campaign for arbeider for Yara International og Øst-Finnmarkrådet.
– Dette er en solid anerkjennelse av det sterke fagmiljøet i Geelmuyden Kiese og et bevis på at norske byråer kan hevde seg internasjonalt. Jeg ønsker også å berømme kundene våre for modige valg og valg av løsninger med brodd, sier Severin Roald, adm. direktør i Geelmuyden Kiese.
International Content Marketing Awards arrangeres og deles ut av Content Marketing Association. Konkurransen er åpen for byråer fra hele verden, og årets nominasjoner kom fra hele 33 ulike land. Dette var femte året på rad der organisasjonen hadde en økning i innsendte bidrag.
– Disse prisene feirer vi sammen med de modige og flotte kunder og oppdragsgivere som utfordrer både oss og bransjene de er en del av, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder i Geelmuyden Kiese.
På forhånd var «Soil Poetry», en kampanje utviklet for Yara International med jordhelse og en 63-siders poesibok i sentrum, den mest nominerte jobben i årets konkurranse. Arbeidet var nominert i fem ulike kategorier, og vant altså tre gull og én bronse.
«MERtid» for Øst-Finnmarksrådet med sine fire nominasjoner hadde også mange vinnersjanser. Kampanjen som skulle skape oppmerksomhet og bidra til økt tilflytting til Øst-Finnmark-regionen, vant også tre gull og ett sølv.
Også jobben Geelmuyden Kiese gjorde for Sokkeldirektoratet i forbindelse med navneskiftet og opp mot ONS 2024 stakk av med pris. Det ble sølv i kategorien Best Use of Imagery.
Kontakter
Severin RoaldAdm. dir.Geelmuyden Kiese
Administrerende direktør og managing partner for GK Norge
Ole Henrik StubberudPartner og kreativ lederGeelmuyden Kise
Tel:+47 932 19 747ole.stubberud@gknordic.comBilder





Om Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese, som ble etablert i 1989, har i dag 140 ansatte i Oslo, Stockholm og København, og samarbeidsavtaler med selskaper i Finland og på Island. Holdingselskapet Paritee kjøpte Geelmuyden Kiese Gruppen ved årsskiftet 2021/2022. Paritee, med Lars Erik Grønntun som styreleder og Jonas Palmquist som administrerende direktør, har en samlet byråinntekt på ca. 700 millioner kroner, med 400 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Stockholm, København, London, New York, San Fransisco, Minneapolis, München, Berlin og Frankfurt.
Se mer på: www.paritee.com og www.gknordic.com

Følg pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Erfaren ringrev med 12 år på Stortinget blir rådgiver: Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese12.9.2025 09:53:47 CEST | Pressemelding
Molde/Oslo, 12. september 2025 – Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese og etablerer egen rådgivningsvirksomhet med base i Molde og Oslo. Han vil arbeide bredt mot privat og offentlig sektor, med særlig fokus på kystnæringene, havbruk, industri, finans og samferdsel – områder han kjenner godt fra politikken og tiden som stortingsrepresentant.
Hvem blir Norges neste statsminister?4.9.2025 08:41:02 CEST | Pressemelding
I dag er det bare fire dager unna valget – og stemningen i velgermassen er i bevegelse. Sammen med Markedsanalyse i Virke, Strategi- og analyseforeningen og Geelmuyden Kiese, Altinget.no, og Trekanten Bar – Oslos nye Tostrupkjelleren på onsdager – inviterer vi til en kveld med toppolitikere, dagsaktuelle målinger og de klokeste analytiske hodene, og stiller de viktigste spørsmålene!
EY vinner Gullpollen14.8.2025 12:57:50 CEST | Pressemelding
EY vinner prisen for beste bruk av kreativitet under Arendalsuka for sin visuelt imponerende og tankevekkende installasjon om fremtidens klima og økonomi.
Gullpollen: Skal kåre beste oppmerksomhetsskaper i Arendal igjen4.7.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
For andre gang skal prisen Gullpollen deles ut til den aktøren som er best til å bruke kreativitet til å få frem sitt budskap.
Hvem blir Norges neste statsminister?2.7.2025 12:12:40 CEST | Pressemelding
Den 4. september er vi bare fire dager unna valget – og stemningen i velgermassen er i bevegelse. Sammen med Markedsanalyse i Virke, Strategi- og analyseforeningen og Geelmuyden Kiese, Altinget.no, og Trekanten Bar – Oslos nye Tostrupkjelleren på onsdager – inviterer vi til en kveld med toppolitikere, dagsaktuelle målinger og de klokeste analytiske hodene, og stiller de viktigste spørsmålene!
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom