Nytt datingprogram på VGTV: Er Fetisha verdens beste matchmaker?
– Jeg har Guds hånd når det kommer til matchmaking, hevder programleder Fetisha Williams. Hun lover både drama og kjærlighet på «Tinderfesten» på VGTV.

Fetisha Williams debuterer som reality-programleder og selvutnevnt matchmaker i andre sesong av «Tinderfesten». I første sesong av programmet var hun på date selv, men nå skal hun heller hjelpe andre med å finne kjærligheten. Williams har selv håndplukket alle deltagerne og har høy selvtillit på at det er perfekte par hun har satt sammen.
– Det rushet jeg fikk da jeg så jentenes ansikt, da datene deres ankom villaen, det kan sammenlignes med det å hoppe i fallskjerm, sier Fetisha Williams.
Det stod nemlig mye på spill for programlederen, som ønsker å bli verdens beste matchmaker. Å sette sammen disse «blind datene» er hennes vei mot den tittelen.
– Jeg prøvde å matche damene med noen de ville kose seg med etter festen også, i det virkelige liv. Det ultimate målet mitt er selvfølgelig kjærlighet, ekteskap og barn, sier Williams.
Datet på TV før
Blant deltagerne er Madelen Magnussen og Hanna Lindblom, som fant kjærligheten på «Love Island». Etter innspilling ble det brudd for begge to og nå skal de date på nytt på TV.
– Dette er altså tredje gang jeg sier ja til å date på TV, og jeg burde vel strengt tatt lært av tidligere, men neida. Kanskje alle gode ting er tre, eller? sier Madelen Magnussen, og legger til:
– Fetisha har jo skrytt på seg sine matchmaker-egenskaper, men jeg vet også at hun har en liten rebelsk side, så jeg visste uansett utfall at det kom til å bli høy underholdningsverdi.
– Det er jo litt galskap å date på TV, men hvorfor ikke? Kjærligheten kan jo dukke opp hvor som helst, sier Hanna Lindblom.
Det er flere andre kjente fjes i casten også, deriblant radioprofil og influencer Kristine Arntzen, Tik tok-kokk Ole Sirnes, Tik tok-matinfluencer Will Palor, DJ Sarah Michelle Anglevik og to tidligere «Ex on the beach»-deltagere, Allan Wiik Pedersen og Alexander Grande.

Blir det kjærlighet?
Gjennom fem episoder skal parene gjennom konkurranser, leker og ulike dater - og underveis kommer det selvfølgelig utfordrere. I en brutalt ærlig finale får vi svaret på om parene vil fortsette å møtes, og de gir dermed en dom over Fetishas innsats som matchmatcher.
Programmet har premiere på VGTV torsdag 9.januar.
Fetisha er også aktuell med podkasten «Fetisha + 1» og er med i siste sesong av «Bloggerne» på TV 2.
For mer informasjon, vennligst kontakt:
Wibeke Nord Haugland, produsent i VGTV, på telefon 911 67 912 eller på e-post wibeke@vg.no
Nøkkelord
Kontakter
Wibeke Nord HauglandProdusentVGTV
Tel:91167912wibeke@vg.noBilder





Lenker
Følg pressemeldinger fra Schibsted
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Schibsted på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Schibsted
Schibsted fullfører oppkjøpet av TV4 og MTV fra Telia Company1.7.2025 10:12:19 CEST | Pressemelding
Schibsted kunngjør i dag at oppkjøpet av Telia Companys TV- og medievirksomhet (TVM) – TV4 i Sverige og MTV i Finland – er fullført. Transaksjonen markerer et viktig steg i retning av å bygge en sterkere og mer samlet nordisk medieportefølje som kombinerer nyhetsjournalistikk med engasjerende innhold på tvers av alle plattformer og formater.
Tore Nilssen skal lede avisdeskene i Schibsted30.6.2025 10:00:00 CEST | Pressemelding
Sjefredaktørene i Aftenposten, Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad har ansatt Tore Nilssen (51) som felles leder for avisdeskene i mediehusene.
Nytt produktløft i Schibsted — rigger for fremtidens mediebruk30.6.2025 07:00:00 CEST | Pressemelding
Schibsted samler all produktutvikling i en ny organisasjon ledet av CPO Espen Sundve. Med 230 ansatte organisert i helt nye team, skal Schibsted bygge fremtidsrettet og skalerbar teknologi – med ambisjon om å forme Nordens ledende mediehus.
Schibsted legger ned driften i Inzpire.me – fortsetter satsing på Max Social25.6.2025 09:36:49 CEST | Pressemelding
Styret i Inzpire.me har besluttet å avvikle teknologiselskapet, som siden 2017 har utviklet en plattform for automatisert kjøp og salg av influencer marketing.
Schibsteds norske mediehus øker digitale inntekter – flere forbedrer lønnsomheten17.6.2025 11:09:35 CEST | Pressemelding
Flere av de norske selskapene i Schibsted både styrket den digitale posisjonen og forbedret økonomien i et krevende 2024.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom