Inger Lise Hope slipper ny julesingel «Snow Waltz» – en hyllest til kjærligheten
31.10.2024 13:38:06 CET | Universal Music Norge | Pressemelding

Den fantastiske vokalisten Inger Lise Hope, kjent for sin seiersplassering i The Voice 2024, er tilbake med sin nye singel Snow Waltz – en klassisk julelåt som bærer på et varmt og trøstende budskap om kjærlighet. Med en stemme som har blitt sammenlignet med storheter som Mariah Carey og Celine Dion, leverer Inger Lise en sjarmerende og hjertevarm melodi som garantert vil sette julestemningen i gang.
"«Snow Waltz» er som de fleste andre sanger her i livet dedikert til kjærligheten," sier Inger Lise om låten. "Noen kan føle seg ensomme i juletiden, men husk at vi alle som regel har ivertfall én person vi kan gå til for å føle oss trygge. Omfavn den kjærligheten! Kjærligheten overvinner alt."
Snow Waltz er skrevet i samarbeid med ektemannen, Svein Andre Davidsen Olsen, og er Inger Lise sin andre utgivelse etter seieren i The Voice. Etter et aktivt år fylt med blant annet utsolgte konserter i Stavanger Kulturhus og en vellykket turné med Trine Rein, fortsetter Inger Lise Hope å imponere med sin klokkeklare vokal og usedvanlige evne til å bevege publikum. I desember reiser hun i tillegg på juleturné, hvor hun mellom 1.- og 21.desember besøker Tysnes, Oslo, Vanse, Bergen, Klepp, Sandnes og Stavanger. Hun skal spille totalt 13 julekonserter, hvor 11 av disse er utsolgt.
Inger Lise, som har sine røtter i Stavanger, har lang erfaring som både sanger og skuespiller, og hennes allsidighet som artist skinner gjennom både i egne utgivelser og på scenen. Prestasjonene hennes har trollbundet publikum nasjonalt og internasjonalt, med over 3.2 millioner visninger på YouTube for sin tolkning av «Adagio». Hun har også tidligere sunget med Stavanger Symfoniorkester og hatt store roller i musikaler som «Skjønnheten og Udyret» og «Sound of Music».
Med Snow Waltz, bringer Inger Lise enda en juvel til sin musikalske skattekiste, og gir oss en låt som belyser viktigheten av kjærlighet, også når vi kjenner oss alene. Med en stemme og formidlingsevne som er både kraft- og sjelfull, inviterer hun publikum inn i en vakker, juleinspirert musikalsk opplevelse.
Nøkkelord
Kontakter
Ida GullhaugIntern Island Records / Universal Music
Tel:+47 970 96 680ida.gullhaug@umusic.comJohanna AlemHead of Event & Promotion
Tel:+47 464 15 830johanna.alem@umusic.comTina RyrEvent & Promotion Manager
Tina.Ryr@umusic.comBilder


Lenker
Om oss
Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.
Følg pressemeldinger fra Universal Music Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Universal Music Norge
ZadeKing og Karen Moe slipper «Ut av byen» en låt om å rømme fra alt det velkjente23.6.2026 08:00:00 CEST | Pressemelding
ZadeKing og Karen Moe setter ord på en følelse mange unge kjenner på når de flytter fra bygda til byen. Fredag 26. juni slipper de singelen «Ut av byen», en poplåt om hjemlengsel, identitet og savnet etter stedet man kommer fra.
Unge Særing skriver om det man ikke klarer å gjøre opp23.6.2026 07:00:00 CEST | Pressemelding
Hva gjør man når et forhold er over på papiret, men ikke i hodet? På den nye singelen «Åpen Post» bruker Unge Særing et begrep fra regnskap som metafor for følelser som fortsatt står uoppgjort.
MARSTEIN TIL OSLO SPEKTRUM: - Min største konsert noensinne!22.6.2026 12:46:18 CEST | Pressemelding
Fredag 20. november 2026 spiller Marstein sin største konsert noensinne. Med nytt album på vei blir Spektrum det første stedet publikum får oppleve den nye musikken live. - OSLO. SPEKTRUM. MIN STØRSTE KONSERT NOENSINNE. JEG GLEDER MEG. HÅPER VI SES!, sier Marstein selv om konserten. Billetter slippes onsdag 24. juni kl. 12.00 via ticketmaster.no.
Malik slipper «VAKRESTE PÅ BYN»19.6.2026 12:05:00 CEST | Pressemelding
Etter flere sterke utgivelser, blant annet «TIL DEG» med Arif og «PENGER» med Blackie, er Malik tilbake med singelen «VAKRESTE PÅ BYN» 19. juni. Den catchy og energiske låten er skrevet og produsert i Danmark, sammen med Marius Lauridsen, Freyy og Nikolaj Pellegrini. Selv beskriver Malik låten som «en homage til alle vakre mennesker» - laget for at folk kan ha det gøy, danse og slippe seg løs. «VAKRESTE PÅ BYN» er Malik sin POV av en ideell kveld på byen, fra start til slutt. Hør låten HER! Med sin karakteristiske flow og direkte formidling viser Malik en mer leken side av seg selv, samtidig som han fortsetter å bygge videre på uttrykket som har gjort ham til en spennende ny stemme i norsk hiphop. Se opp for flere låter fra stjerneskuddet over sommeren. Mer om Malik: Malik er en norsk artist fra Bergen, med røtter fra Zanzibar og Yemen. Han har på kort tid markert seg som en tydelig og kompromissløs stemme i norsk hiphop, med låtskriving som speiler identitet, tilhørighet og egne erfar
Karen Moe ute med ny singel - E itj heilt mæ18.6.2026 08:30:00 CEST | Pressemelding
Karen Moe dykker inn i alt det rare sommerforelskelser får oss til å gjøre i sin nye singel E itj heilt mæ. Hennes femte låt for året gir oss sommerfugler i magen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom