ABB understreker fokus på elektrifisering og automasjon med ny varemerkeposisjonering og slagordet - "Engineered to Outrun"
ABB introduserer ny varemerkeposisjonering, ”We help industries outrun – leaner and cleaner” som underbygger neste fase av selskapets utvikling som ledende innen elektrifisering og automasjon, etter en vellykket transformasjonsperiode. Den uttrykker hva ABB ønsker å være kjent for i kundenes bevissthet.
Den nye varemerkeposisjoneringen sentrerer seg rundt ordet «Outrun» og dets betydning består av to deler: å sikre at ABBs partnere alltid presterer på et høyt nivå og samtidig hjelpe dem til stadig å jobbe mer produktivt og effektivt slik at de kan prestere bedre. «Leaner» står for ABBs globale lederrolle innen automasjon, som forbedrer produktiviteten og effektiviteten til enhver industris kritiske, daglige drift. «Cleaner» representerer selskapets lederrolle innen elektrifisering, som reduserer utslipp av klimagasser i verdens viktigste industrier. ABBs nye slagord «Engineered to Outrun» erstatter « Let's write the future . Together". Den nye varemerkeposisjoneringen er i tråd med ABBs eksisterende formål om å muliggjøre en mer bærekraftig og ressurseffektiv fremtid med sitt teknologiske lederskap innen elektrifisering og automasjon og sin desentraliserte forretningsmodell.
Samtidig oppdateres ABBs visuelle uttrykk for å gjenspeile den nye posisjoneringen og være mer særpreget. Den ikoniske ABB-logoen består.
Morten Wierød, ABBs konsernsjef, sier: "I dag er jeg stolt over å lansere vår nye varemerkeposisjonering og slagord, ettersom vi har gått inn i en ny fase for ABB, med høyere vekstambisjoner og ABB Way solid etablert i hele organisasjonen. Vår posisjonering vil støtte både våre kommersielle resultater og vår evne til å rekruttere. Den oppsummerer hvem vi er og hva vi ønsker å være kjent for blant våre kunder: vi støtter dem med å prestere på et høyt nivå og hjelper dem med å bli mer produktive og bærekraftige, slik at de kan prestere bedre. Hos ABB kaller vi dette 'Engineered to Outrun'.»
Som en del av utviklingen av den nye varemerkeposisjoneringen viste undersøkelser at kjøpstilbøyeligheten til ABB er svært høy, noe som betyr at økt varemerkekjennskap representerer en betydelig kommersiell mulighet. Den nye posisjoneringen er utviklet i tråd med ABBs desentraliserte forretningsmodell av et stort team som inkluderer funksjoner, forretningsområder, divisjoner og kunder.
ABBs nye varemerkeposisjonering er forklart her: Engineered to Outrun - ABB Group
Kontakter
Investor Relations
Tel:+41 43 317 71 11investor.relations@ch.abb.comMedia Relations
Tel:+41 43 317 7111media.relations@ch.abb.comABB er en global teknologileder innen elektrifisering og automasjon, som muliggjør en mer bærekraftig og ressurseffektiv fremtid. Ved å kombinere sin ekspertise innen teknologi og digitalisering, hjelper ABB industrier med å prestere på et høyt nivå, samtidig som de blir mer effektive, produktive, bærekraftige og istand til å øke sin konkurransekraft. Hos ABB kaller vi dette "Engineered to Outrun". Selskapet har over 140 års historie og mer enn 105 000 ansatte over hele verden. ABBs aksjer er notert på SIX Swiss Exchange (ABBN) og Nasdaq Stockholm (ABB). www.abb.com
Følg pressemeldinger fra ABB
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra ABB på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra ABB
Aker Solutions tildeler ABB kontrakt for stort flytende havvindprosjekt i Storbritannia16.12.2024 13:41:56 CET | Pressemelding
Green Volt-prosjektet har som mål å bli Europas første flytende havvindpark i kommersiell skala ABB skal fungere som elektropartner for transformatorstasjoner i front-end engineering og design (FEED)-fasen, i samarbeid med Aker Solutions Prosjektet vil støtte avkarboniseringen av det britiske energisystemet ved å levere 1,5 TWh fornybar kraft årlig til nettet
Hjelper industrien til å gjøre det bedre med generativ AI: ABB lanserer Genix Copilot sammen med Microsoft11.12.2024 10:39:08 CET | Pressemelding
ABB Ability™ Genix Copilot integrerer generativ AI for å øke produktivitet, effektivitet og bærekraft i industrielle operasjoner og hjelpe kritiske eiendeler til å yte bedre Løsningen behandler sanntidsdata fra flere kilder og gir umiddelbare varsler, prognoser og anbefalinger for forbedring gjennom et intuitivt brukergrensesnitt Gjennom sitt pågående samarbeid med Microsoft og ved å utnytte Azure OpenAI Service, har ABB utviklet flere brukstilfeller basert på Genix Copilot som allerede brukes på et tidlig stadium
Modernisering sikrer energieffektiv og stabil drift hos Nordlaks Smolt AS28.11.2024 07:34:54 CET | Pressemelding
Nordlaks Smolt AS skal modernisere anleggene sine ved hjelp av IKM Teknor i Harstad og ABB Motions´ moderniseringskonsept ACS880U for frekvensomformerserien ACS800.
NASAs vindtunnel får nytt liv med oppgradering fra ABB14.11.2024 12:14:14 CET | Pressemelding
Oppgradering av frekvensomformer fra ABB forlenger levetiden til NASAs vindtunnel National Transonic Facility (NTF) med minst 10 år.
Energieffektivitet har blitt den avgjørende faktoren når bedrifter skal velge elektriske motorer5.11.2024 09:05:08 CET | Pressemelding
En uavhengig studie bestilt av ABB understreker hvor avgjørende energieffektivitet er blitt for å nå bærekraftsmål og omstilling i globale selskaper.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom