Fiskebåt

- Viktig fiskeriavtale mellom Norge og Russland

Del

Norge og Russland har blitt einige om ny kvoteavtale for Barentshavet. - Det er bra at vi har fått på plass ein avtale. Det er viktig både for fiskebestandane og forvaltninga at partane er samde om kvoteuttak og forvaltningssamarbeid i Barentshavet, seier styreleiar i Fiskebåt, Christian Halstensen.

Norge og Russland er samde om uttak og forvaltning av fisken i Barentshavet.
Norge og Russland er samde om uttak og forvaltning av fisken i Barentshavet. Foto: Odd Kristian Dahle/Fiskebåt.

Forskarane ga råd om å redusere torskekvota for neste år med 31 prosent, og tilsvarande ein reduksjon på 24 prosent for hyse. Dette er det lågaste kvoterådet sidan 2003.

Partane har no blitt einige om å redusere kvota for torsk med 25 prosent frå årets kvote. Kvotane er difor litt over det nivået som forskarane har tilrådd.

- Kvotane er innafor ei berekraftig forvaltning av bestandane. Det er viktig at vi har god kontroll på uttaket av torsk, hyse og blåkveite i Barentshavet, slik at bestandane kan ta seg opp att og kvotane kan auke igjen, seier Halstensen.

Halstensen peikar også på at det er viktig at Norge og Russland har ein avtale om fiskeressursane i Barentshavet.

- Norge og Russland sitt fiskerisamarbeid har fungert gjennom den kalde krigen, og det fungerer også no, sjølv om Russland er i krig i Ukraina. Det er viktig at vi greier å bli samde om forvaltninga av dei verdifulle fiskeressursane i Barentshavet, sjølv om det er konfliktar andre stader, seier Halstensen.

Nøkkelord

Kontakter

Om Fiskebåt - havfiskeflåtens organisasjon

Fiskebåt - havfiskeflåtens organisasjon, jobber for en miljøvennlig og lønnsom fiskeflåte, som leverer sunn mat fra bærekraftige bestander i verdens reneste havområder.

Følg pressemeldinger fra Fiskebåt

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fiskebåt på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Fiskebåt

Statsbudsjettet: Skuffet over at regjeringen viderefører konkurransevridende avgiftspolitikk15.10.2025 11:36:21 CEST | Pressemelding

- Det er positivt at regjeringen øker bidraget til kompensasjonsordningen for fiskeflåten, men det er kun fritak for CO2-avgift som vil gi likeverdige konkurransevilkår med landene rundt oss. For store deler av fiskeflåten finnes det ikke alternativt drivstoff til diesel, og høye særnorske avgifter er ikke veien å gå for å få ned utslippene fra fiskeflåten, sier Audun Maråk, adm.dir. i Fiskebåt.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye