OverOslo, Scene Grefsenkollen AS

M2M annonserer sin første konsert i Norge

M2M gjør sin første skikkelige konsert i Norge noensinne når de åpner OverOslo 2025 onsdag 18. juni.

Marit Larsen og Marion Ravn overrasket musikk-Norge nylig med å annonsere sitt comeback som M2M 22 år etter at de gikk hver sin vei. I løpet av sine år som duo solgte de unge Lørenskog-jentene over 12 millioner singler og album, turnerte USA og Asia og var gjenstand for en stor internasjonal satsing. Men det ble aldri spilt en skikkelig konsert i Norge. Før nå.

– Det blir magisk for oss å stå på scenen og feire 25 års-jubileum med byen vi elsker som bakgrunn. Vi får endelig muligheten til å gjøre det vi alltid drømte om, og jeg gleder meg enormt mye til å stå på scenen med Marit, sier Marion.

– Vi tar med oss følelsen av å gjenoppdage både vennskapet og disse nydelige låtene igjen, opp på scenen. Årene vi var sammen snudde opp ned på absolutt alt i livene våre - og ble et vaskeekte eventyr som fortjener en bedre slutt. Nå skjer det, sier Marit.

Daglig leder for OverOslo, Lars Petter Fosdahl, er stolt og begeistret over at M2M har valgt OverOslo som arena for sin aller første konsert i Norge:

– Vi på OverOslo prøver jo alltid å gi publikum noe ekstra og uventet, og en konsert med M2M i 2025 må vi jo kunne kalle en stor begivenhet. Duoen er jo nærmest myteomspunnet, sier Fosdahl. I tillegg til M2M slapp OverOslo i dag Cezinando, Lars Vaular, Mø, Skaar, K2, Delara og Stuzzi til neste års festival.

Ytterligere 30 artister slippes før jul. OverOslo arrangeres på Grefsenkollen for 13. gang fra 18. – 21. juni 2025. Festivalen er blitt en av Østlandets største med over 30,000 gjester (2024).

Billetter kommer for salg mandag 21. oktober klokken 10.00.

For spørsmål:

Artist: Silje Larsen Borgan, silje@littlebigsister.com
OverOslo: Lars Petter Fosdahl, 92694568, lars@overoslo.no

Følg pressemeldinger fra OverOslo, Scene Grefsenkollen AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra OverOslo, Scene Grefsenkollen AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra OverOslo, Scene Grefsenkollen AS