Hold varmen på klubben i høst med Bargees nye singel

Den 18. oktober slipper Bargee sin nye låt «Gentleman», en fengende og fet låt som fanger essensen av å være en gentleman på klubben. Med spanderbuksene på, en shawty som maser om location på snap, og en Henny på bordet, er dette en goodvibe-låt som fanger et øyeblikk på en klubb.

«Jeg skrev låten for en måned siden, etter at produsenten Brage spilte noen beats for meg i studio. Denne kicket jeg på, og refrenget kom fort. Etter to sessions var den ferdig, og vi bestemte oss for at denne bare måtte ut med en gang!» sier Bargee.

Låten er produsert i samarbeid med Brage Andre Abrahamsen, og dette er deres tredje track sammen på rad.

«Jeg føler vi har en bra kjemi i studio, og bygger på et sound vi vil fortsette å utvikle» forteller Bargee.

Med denne låten avslutter Bargee året med stil!

«Gentleman er en siste låt for i år, og jeg håper den kan holde varmen inne på klubben nå som vi går mot kaldere tider,» legger Bargee til med et smil.

«Gentleman» er ute fredag 18.oktober

Sony Music Entertainment Norway er en del av Sony Music Entertainment Group, og er et av Norges ledende plateselskaper. Vi representerer et bredt spekter av aktive norske og internasjonale artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.

Vi respekterer og beundrer våre artister og er stolte av å kunne støtte og tilrettelegge for deres musikk og visjoner ved å skape det rette grunnlaget for kreativitet, vekst og utvikling. Som selskap bestreber vi å gi våre ansatte et godt og stimulerende arbeidsmiljø, og vi ønsker å ha fokus på inkludering, likeverd, mangfold, mental helse og miljø.

Sony Music Entertainment Norway representerer blant annet Adele, Arif, Bargee, Bernhoft, Beyoncé, Bruce Springsteen, Calvin Harris, Christel Alsos, deLillos, Foo Fighters, Harry Styles, Ina Wroldsen, Jesper Jenset, Julie Bergan, Justin Timberlake, Kamelen, Klossmajor, Kurt Nilsen, Kygo, Labrinth, Madcon, Mari Bella, Maria Mena, Matilda, Miley Cyrus, Morgan Sulele, Peder Elias, P!nk, Rat City, Rosalia, Staysman, Stig Brenner, SZA, Travis Scott, Tyler the Creator, Tyr, Zara Larsson med mange fler.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.