Norges største teknologikonferanse til Stavanger

Vi har gleden av å invitere dere til Atea Community Stavanger, Norges viktigste møteplass for teknologi. Det blir et solid dypdykk i blant annet digitale trender, kunstig intelligens (AI), digital skoleutvikling og IT-sikkerhet.

Møt verdens ledende teknologiselskaper

På Atea Community får du møte noen av verdens ledende teknologiselskaper som Microsoft, IBM, Cisco, Samsung og Apple. Møt de i messeområdet og få med deg ulike foredrag i løpet av dagen. I tillegg vil Norges fremste teknologieksperter dele innsikt om de nyeste digitale trendene, kunstig intelligens (AI) og IT-sikkerhet. Konferansen byr på noe for enhver med interesse for teknologi, enten du jobber i IT-bransjen eller bare er nysgjerrig på fremtidens løsninger.

Tid: 24. oktober, kl. 09:00 - 16:00

Sted: Clarion Hotel Air, Utsolaarmen 16, Stavanger

Program og påmelding: https://www.atea.no/arrangementer/2024/community-stavanger/

Noen høydepunkter fra årets Atea Community:

De viktigste digitale trendene

Petter Moe, teknologidirektør i Atea, tar tempen på IT-Norge, og dykker ned i teknologitrendene som preger samfunnet. Hvilke teknologiske og samfunnsmessige endringer må vi forholde oss til?

Morten Jensen - Vinnere vinner aldri alene

Hør det inspirerende foredraget til Morten Jensen om ledelse og teamarbeid. Morten gir et tydelig innblikk i Vikings feedback-kultur, rekrutteringsstrategier for A-laget, og hvordan de bygger en sterk garderobe. Han fremhever viktigheten av kontinuerlig utvikling og viser hvordan prinsippene fra fotballen kan overføres til næringslivet.

Hvordan kan norsk industri øke sikkerheten?

Bli med på et reelt hackerangrep med vår sikkerhetsekspert, Vegard Kjerstad! Norsk industri står overfor komplekse verdikjeder og rask teknologisk utvikling, samtidig som trusselbildet og reguleringene øker. Dette gjør sikkerhetsarbeidet mer krevende.

Om Atea Community
Atea Community er en arena for nettverksbygging og kunnskapsdeling på tvers av IT-bransjen. Konferansen arrangeres i seks byer gjennom høsten: Ålesund, Trondheim, Oslo, Stavanger, Bergen og Kristiansand. I 2023 hadde konferansen over 3000 deltakere. Atea Community arrangeres av IT-selskapet Atea Norge i samarbeid med 24 teknologipartnere.