SkyShowtime kommer til Altibox

Den internasjonale strømmetjenesten SkyShowtime blir tilgjengelig for alle med tv fra Altibox den 15. oktober 2024.

SkyShowtime kommer til Altibox 15. oktober 2024.

SkyShowtime gir tilgang til et bredt spekter av eksklusive filmer, serier og dokumentarer fra noen av verdens mest kjente studioer. Titlene inkluderer alle fem sesonger av det globale fenomenet «Yellowstone» og den kommende serien «The Madison». Flere nye spennende serier er også på vei, som «Landman», sesong to av «Lioness», «Lockerbie: A Search for Truth», «Schmeichel», «The Agency» og «The Day of the Jackal».

- Vi ser frem til å gi kundene muligheten til å se enda mer godt innhold hos oss. Denne lanseringen er med å befeste vår ledende underholdningsposisjon med tilgang på et hav av underholdning. Senere i høst kommer blant annet den nyeste sesongen av Yellowstone på Skyshowtime og her er også masse annet bra innhold, for eksempel gangsterdramaet Tulsa King, barneserien PAW Patrol og flere storfilmer som nylig har vært på kino, sier produktsjef for innhold og underholdning i Altibox, Nan Karin Ulsnes.

SkyShowtime tilbyr et imponerende utvalg av innhold fra Paramount, Universal, DreamWorks og flere. Med denne tjenesten kan kundene nyte alt fra de nyeste blockbuster-filmene til klassiske favoritter og kritikerroste serier.

- Vårt samarbeid med Altibox gjenspeiler vår forpliktelse til å investere i lokale partnerskap og levere enestående innholdsopplevelser til norske seere. Vi er begeistret over å kunne tilby våre eksklusive serier, storfilmer og originale programmer og gjøre strømmeopplevelsen til alle med tv fra Altibox enda bedre, sier Chief Business Officer Hristina Georgieva i SkyShowtime.

SkyShowtime vil være inkludert uten ekstra kostnad for alle med tv fra Altibox frem til 13. november. Etter det kan tjenesten velges inn med 30 poeng.

Om SkyShowtime
SkyShowtime er Europas nyeste strømmetjeneste og er et samarbeid mellom Comcast og Paramount Global. SkyShowtime samler det beste fra Hollywood og lokal underholdning på ett sted. Fra filmer og originale serier fra de ikoniske merkene Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios og Peacock til SkyShowtime Original-serier, er SkyShowtime Europas nye hjem for premium underholdning.

SkyShowtimes portefølje av nye, eksklusive og originale serier som kommer på skjermen de kommende månedene inkluderer: «Landman», «Lioness» (S2), «Lockerbie: A Search for Truth», «Schmeichel», «The Agency», «The Day of the Jackal», og mer. SkyShowtime er også det eksklusive hjemmet til alle fem sesongene av den globale hitserien «Yellowstone», inkludert den kommende S5B og dens avleggere «1883» og «1923» samt nylig annonserte «The Madison» – med tre ganger Oscar-nominerte, Golden Globe Award®-vinner og Emmy®-nominerte Michelle Pfeiffer i hovedrollen. Nye sesonger av favoritter på SkyShowtime inkluderer «Tulsa King» (S2) og kommende serier «1923» (S2), «Star Trek: Strange New Worlds» (S3) og «Yellowjackets» (S3).

Altibox har levert internett-, tv- og telefonitjenester over fiber siden 2002. Gjennom samarbeid med regionale og lokale fiberleverandører har Altibox-partnerskapet til sammen nærmere 900.000 aktive kunder hvorav om lag 60 000 er tilhørende i Danmark. Det betyr at mer enn 1,7 millioner mennesker bruker tjenester fra oss. Altibox er Norges største leverandør av fiberbredbånd og har rundt 550.000 tv- strømme- og underholdningskunder.

Altibox er en del av Lyse-konsernet. Lyse er en av de største og ledende infrastruktur- og teletjenesteleverandører i Norge og forvalter de nasjonale merkevarene Altibox, ice og NiceMobil.