Apollo Sports skireiser slår salgsrekord!

Med over en dobling i salget på bare noen få måneder sammenliknet med fjoråret, er det ingen tvil om at reisearrangørens satsing på eksotisk puddersnø er blitt en storsuksess.

Glem Chamonix, Verbier og Zermatt - Apollo Sports satsing på unike og mer utradisjonelle skireisemål har satt nye pudderparadis på kartet! Siden lanseringen av vinterens utvidede skiprogram har salget jevnlig slått nye rekorder, og allerede nå melder reisearrangøren om en dobling mot fjoråret. Har du ikke hørt om Gudauri, Erciyes, eller Bansko, vil du med andre ord gjøre det snart.

- All ære til både Åre og Alpene, men som reisearrangør banker hjertet vårt litt ekstra for unike og nyskapende ferieopplevelser som utvider horisontene våre. Da vi bestemte oss for å satse på skireiser var det derfor ingen tvil om at steder som Gudauri skulle med. Førsteklasses puddersnø og toppmoderne fasiliteter kombinert med kebab i bakken og georgisk afterski? Selvfølgelig sier Daniel Giray, sportssjef i Apollo.

Uslåelige priser og unike opplevelser

Totalt tilbyr reisearrangøren skireiser til fem ulike reisemål: Gudauri i Georgia, Alagna i Italia, Erciyes (Kappadokia) i Tyrkia, Bansko i Bulgaria og Parnassos i Hellas.

Fellesnevneren for alle er at de i tillegg til førsteklasses skiføre også tilbyr noe helt unikt i form av kulturelle opplevelser. Eksempelvis kan man kombinere toppturer med eventyrlige luftballonger i Erciyes Kappadokia, livlig afterski i Bansko med historiske severdigheter i byen Delphi, eller førsteklasses offpiste med verdenskjent gastronomi i Gudauri.

En annen fellesnevner er det uslåelige prisnivået. I Erciyes koster eksempelvis et seks dagers heiskort for voksne kun 85 euro – og 45 for barn!

- Store opplevelser trenger ikke å brenne hull i lommeboken. På disse reisemålene får gjestene våre ikke bare vanvittig mye ski og ferie for pengene – de får også være med på å oppdage noe nytt, uten at det går på bekostning av kvalitet. Den har vi selvfølgelig sikret, smiler Giray.

I tillegg til prisgunstige pakkereiser til eksotiske skidestinasjoner, arrangerer Apollo Sports også guidede skireiser til anerkjente pudderparadis som Japan, Canada og Nord-Makedonia.

Mest populære reisemål

Mest prisverdige pakkereise

Billigste heiskort (6 dager/voksen)

Gudauri, Georgia

Nord-Makedonia

Erciyes

Alagna

Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir, Lime Travel og Xtravel samt treningshotellet Playitas er Apollo en del av gruppen DER Touristik Nordic AB. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.