Ski-VM Trondheim 2025

Stor kamp om å bli VM-frivillig

Ski-VM vil ha med unge frivillige til å jobbe under folkefesten i Trondheim. Hele 100 ivrige studenter og elever søkte Ung Frivillig satsingen.

Her er alle fra Ung Frivillig samlet i Trondheim for å bli bedre kjent og starte opptreningen fram mot mesterskapet i perioden 26. mars til 9. mars 2025. Øystein Pettersen (th) var med på den første samlingen og holdt foredraget "Helt Konge." Foto: Ski-VM 2025

Equinor går sammen med Ski-VM 2025 for å engasjere og trene fremtidens unge ledere. Ung Frivillig gir deltakerne et unikt innblikk i VM, hva det vil si å være frivillig, utvikle seg som ung leder, samt lære om bærekraft og teknologi. Prosjektleder Ingeborg Dokken Kristiansen smilte bredt etter den første samling med de unge talentene.

Les hele saken på våre nettsider: Stor kamp om å bli VM-frivillig - Ski-VM Trondheim 2025

null
Plassjef Andreas Jagtøyen (t.h.) og informasjonssjef Sverre Kojedal i Equinor støtter opp om prosjektet Ung Frivillig. Her sammen med Andreas Ryggvik Karlsen og Fanny Schoombie som deltar i Ung Frivillig satsningen og prosjektleder Ingeborg Dokken Kristiansen (i midten). Foto: Ski-VM 2025
null
Andreas Ryggvik Karlsen og Fanny Schoombie (i midten) er med i Ung Frivillig-satsningen til Ski-VM 2025. De er begge studenter og gleder seg til å oppleve et stort internasjonalt mesterskap fra innsiden. Ingeborg Dokken Kristiansen (tv) leder programmet for VM-selskapet. Foto: Ski-VM 2025

Bilder

Om oss

Ski-VM er tilbake i Trondheim og Trøndelag etter de uforglemmelige VM-dagene i 1997. VM i nordiske grener arrangeres fra 26. februar til 9. mars i 2025, og vil vise fram nye Granåsen for hele skiverdenen.