Paramount

Se den nye Borussia Dortmund-kanalen gratis på Pluto TV

God nyhet for nordmenn som følger Bundesliga: Den globale strømmetjenesten Pluto TV utvider sitt tilbud med en egen kanal for Borussia Dortmund-fans i Norge og blir draktsponsor for klubben.

Pluto TV og den tyske fotballklubben Borussia Dortmund har inngått et globalt partnerskap som vil gi norske fotballentusiaster tilgang til en helt egen Borussia Dortmund-kanal – som har fått navnet FAST - på Pluto TV. Kanalen vil sende innhold 24 timer i døgnet og vil være fullspekket med underholdning for fotballinteresserte, inkludert høydepunkter fra kamper, intervjuer, historiske øyeblikk og eksklusive klipp fra klubben og spillerne.

Med den nye Borussia Dortmund-kanalen styrker Pluto TV sitt sportstilbud og gir norske seere en unik mulighet til å oppleve klubbens verden på en helt ny måte, tilgjengelig når som helst, og helt gratis.

– Vi er svært begeistret over å lansere Borussia Dortmund-kanalen på Pluto TV. Dette gir fotballfans i Norge muligheten til å følge klubben gjennom tykt og tynt, med tilgang til eksklusivt innhold døgnet rundt. Med denne satsingen styrker vi vårt sportstilbud og bringer fansen tettere på klubben enn noensinne, sier Jesper Dahl, VP General Manager for Pluto TV Nordics.

Om PLUTO TV:
Pluto TV, et Paramount-selskap, er den ledende gratis strømmetjenesten, og tilbyr hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler ”on demand” til et globalt publikum. Den Emmy-vinnende tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangere, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barn og mer. Pluto TV kan enkelt nås og streames på mobil, nett og Tv-bokser. Plutos voksende internasjonale tilstedeværelse har hovedkontor i Los Angeles og spenner over fire kontinenter og over 35 markeder.

Følg pressemeldinger fra Paramount

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Paramount på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Paramount

Pluto TV samarbeider med MMA-legenden O. Madsen og viser bergenseren Viljar André Tangstad i kamp 21. september.28.8.2024 09:00:00 CEST | Pressemelding

Pluto TV kunngjør stolt sitt nye samarbeid med MMA-legenden O. Madsen som en del av en ambisiøs satsning på boksing og kampsport. Denne høsten lanserer Pluto TV en dedikert ”fight- lørdag” som vil gi fansen den beste underholdningen innen boksing og MMA. Du kan blant annet se norske Viljar André Tangstad i aksjon mot Sebastian Palacio Gomez.