Råskap og KAOS fra Sebastian Zalo

Sebastian Zalo slipper sitt etterlengtede andre album "KAOS" 11. oktober 2024

Hans unike evne til å fengsle publikum og formidle følelser gjennom musikken har ført til at Zalo treffer oss uansett hvor i livet vi er. Fra sjelfulle ballader til energiske pop-rock låter; er dette lyden av et perfekt KAOS.

KAOS på Parkteateret
KAOS på Parkteateret Ignat Wiig

Den dypt ærlige sangeren og låtskriveren Sebastian Zalo brøyter vei gjennom musikkens landskap med lanseringen av sitt andre album, KAOS. Etter suksessen med hans debutalbum, har Zalo arbeidet intenst med å finpusse sin unike lyd og personlige tekster, og albumet KAOS lover å ta oss med på en energisk og medrivende reise.

Med en kombinasjon av fengende melodier, følelsesladede tekster og banebrytende produksjon viser KAOS en modenhet i Zalos musikalske uttrykk og dyptgående lyrisk innsikt. Albumet utforsker temaer som identitet, relasjoner og søken etter indre ro i en verden preget av kaos og forventninger. Fra sjelfulle ballader til energiske pop-rock låter; er dette albumet lyden av et perfekt KAOS.

Zalo har allerede imponert med strålende opptredener, blant annet i NRK-programmet "De Neste" og på flere av Norges fremste festivaler. Hans unike evne til å fengsle publikum og formidle følelser gjennom musikken har satt sitt preg på musikk-Norge de siste årene.

For de som ønsker å oppleve Zalos talent, er han for tiden på en norgesturné hvor han fremfører låter fra det nye albumet samt noen av hans tidligere favoritter. Billetter til disse konsertene er tilgjengelige på Ticketmaster.

KAOS vil være tilgjengelig på alle digitale plattformer, og representerer en spennende utvikling for Sebastian Zalo.

Zalo Management vil med glede svare på forespørsler om albumet, intervjuer og annen pressekontakt via telefon på +47 920 77 305 eller på e-post zalokaos@gmail.com.

For mer informasjon om booking, vennligst kontakt Timeout på sondre@timeout.no eller besøk Sebastian Zalos Instagram-konto @s.zalo.

Vi ser frem til å dele Sebastian Zalos spennende reise med dere.

Zalo Management
zalokaos@gmail.com

Booking:
Timeout.no
sondre@timeout.no

La oss feire lydene av KAOS sammen.

Albumcover KAOS Sebastian Rozanski

KAOS på Parkteateret
Ignat Wiig
Albumcover KAOS
Sebastian Rozanski
Sebastian Zalo
Sebastian Rozanski
Rockstar
Ignat Wiig

Følg pressemeldinger fra Sebastian Zalo AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sebastian Zalo AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Sebastian Zalo AS