Lunsj.no Norge AS

Lunsj.no kjøper konkursboet etter Healthy Eats

Full gass videre for sunn mat til norske arbeidsplasser

Bjørn Petersen Daglig leder i Lunsj.no
Bjørn Petersen Daglig leder i Lunsj.no Privat Privat

Norske arbeidstakere etterspør stadig flere sunne, varierte og smakfulle lunsjordninger. Det krever både innovasjon og vilje til å satse. Som en av markedets ledende aktører innen matlevering til bedrifter kan Lunsj.no i dag med stolthet annonsere oppkjøpet av konkursboet Healthy Eats.

Bjørn-Arild Petersen, daglig leder i Lunsj.no, har følgende uttalelse:

Den spennende norske startupen Healthy Eats har utmerket seg med innovative lunsjløsninger på arbeidsplasser og i offentlige rom. Vi heier på alle som gjør sunne valg i hverdagen enkelt og tilgjengelig. Derfor satser vi i dag på en spennende fremtid med Healthy Eats som en del av Lunsj.no.

Lunsj.no ble startet i 2008 og består i dag blant annet av skreddersydde løsninger for levering av både dagligvarer og ferske, varme lunsjer rett fra kjøkken til hundrevis av norske arbeidsplasser. I tillegg har vi spesialkompetanse på daglige matleveranser til helse- og omsorgssektoren. Alt bygges rundt den samme filosofien: Det skal være lett å ta sunne, smarte valg i hverdagen. Og det skal smake godt.

Vi forstår at man i en hektisk jobbhverdag tyr til «fast food». Men «fast food» bør ikke være ensbetydende med usunn og kjedelig mat. Rask mat kan være næringsrik, smakfull, dagsfersk og tilgjengelig der du er.

Der har Healhty Eats allerede gjort en kjempejobb med innbydende selvbetjente smartkjøleskap fylt opp med fersk, god og bærekraftig mat.

Nå gleder vi oss til å ta en spennende innovasjon inn i fremtiden, utvikle og spisse konseptene, og ikke minst tilby våre eksisterende kunder enda flere spennende valg på lunsjmenyen.

Bjørn Petersen Daglig leder i Lunsj.no
Privat Privat

Følg pressemeldinger fra Lunsj.no Norge AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Lunsj.no Norge AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Lunsj.no Norge AS