Innstilt som entreprenør av Helse Sør-Øst RHF på Nye Aker

AF Gruppen er innstilt som entreprenør av Helse Sør-Øst RHF for Felles entreprenørrigg på Nye Aker. Oppdraget består av levering, montering, drift og vedlikehold og nedrigging av entreprenørrigger i forbindelse med Nye Aker sykehus. Avtalen har en estimert verdi på MNOK 120 ekskl. mva.

Helse Sør-Øst RHF har innstilt AF Decom til entreprisen for felles entreprenørrigg i forbindelse med utbyggingen av Nye Aker. Helse Sør-Øst RHF

- Vi meget godt fornøyd med at Helse Sør-Øst RHF har innstilt oss på en spennende entreprise i forbindelse med utbyggingen av Nye Aker. Vi har tidligere erfaring fra flere entrepriser for kunden og ser frem til å fortsette det gode samarbeidet med Helse Sør-Øst RHF, sier Eirik Wraal, konserndirektør for Bygg, Energi og Miljø i AF Gruppen.

Helse Sør-Øst RHF
Oppdraget består i levering, montering, drift og vedlikehold og nedrigging av‏‏‪‪‪‎‪‏‎‪‪‎‏‏‪‏‪‏‏ entreprenørrigger på Nye Aker sykehus