Columbus Norway

Beatrice Silow blir ny Chief Marketing Officer i Columbus

Beatrice Silow ser frem til å utvikle Columbus sin globale markedsføringsfunksjon og støtte selskapets transformasjon. Columbus Columbus

Den 1. oktober 2024 vil Beatrice Silow tiltre rollen som Chief Marketing Officer (CMO) med globalt ansvar for selskapets markedsførings- og merkevarestrategi. Ansettelsen markerer en viktig milepæl i Columbus sin innsats for å styrke selskapets markedsposisjon som digital rådgiver.

Beatrice Silow har over 25 års erfaring med ledelse og forretningsutvikling innen internasjonale teknologiselskaper, og hun har vist en sterk evne til å implementere transformative markedsføringsstrategier, visjonært lederskap og strategiske innsikter. Hun kommer fra en stilling som kommunikasjons- og kulturdirektør i Nexer Group i Sverige, hvor hun har bygget Nexers strategiske markedsføringsfunksjon.

-Med ansettelsen av Beatrice får vi en erfaren leder som har bred erfaring fra teknologiindustrien og en sterk strategisk tilnærming til å drive transformative markedsføringsstrategier i et globalt selskap. Vårt markedsføringsteam har gjort en utmerket jobb med å bygge et solid fundament, og med Beatrice ombord vil vi ytterligere styrke vår innsats innen kundeengasjement og salg gjennom sterke kundeforhold, sier Ole Fritze, COO i Columbus.

Ansettelsen av Beatrice Silow følger Columbus nye vekststrategi, New Heights. Strategien har som mål å styrke konsulentselskapets posisjon som en strategisk og digital rådgiver for større selskaper. Beatrice vil fokusere på å øke bevisstheten rundt merkevare, drive effektiv historiefortelling og støtte konsulentselskapets vekstambisjoner.

Silow ser frem til å utvikle Columbus sin globale markedsføringsfunksjon og støtte selskapets transformasjon:

-Jeg er begeistret for å bli en del av Columbus og bidra til selskapets spennende reise. Jeg vil fokusere på forretningsutvikling og styrke vårt merke som betrodde tankeledere og rådgivere. Columbus' verdier og kultur resonnerer dypt med meg, og jeg ser frem til å jobbe med det talentfulle markedsføringsteamet for å bygge videre på vårt sterke fundament. Sammen vil vi utvikle effektfulle strategier som er i tråd med våre kjerneverdier og drive oss mot nye høyder, sier Beatrice Silow.

Beatrice har en mastergrad i maskinteknikk fra Chalmers tekniske universitet i Sverige. I 2023 mottok hun Microsofts Power Women in Tech Award, som fremhever kvinnelige teknologiledere som har skapt ekstraordinære karrierer og aktivt bidrar til å fremme kvinner og jenter innen STEM-felt (Science, Technology, Engineering, and Mathematics).

Beatrice Silow vil være en del av konsernledelsen i Columbus, og rapportere til COO Ole Fritze.

Bilder

Columbus Columbus
Last ned bilde

Columbus er et globalt digitalt konsulentselskap som spesialiserer seg på å løse komplekse utfordringer for kunder innen produksjon, detaljhandel og distribusjon, mat og drikke, og livsvitenskapsindustrien. Med over 1 600 digitale rådgivere i mer enn ti land, leverer vi kjernevirksomhetstjenester innen områder som Cloud ERP, Data & AI, applikasjonsforvaltning, digital handel, kundeopplevelse og engasjement, cybersikkerhet og ESG. Med hovedkontor i Danmark og tilstedeværelse over hele verden, sikrer vi lokal leveranse av våre tjenester på et globalt nivå.
www.columbusglobal.com

Følg pressemeldinger fra Columbus Norway

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Columbus Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Columbus Norway