Thon Eiendom

Stor interesse for nytt boligprosjekt i Heggedal

Thon Eiendom registrerer stor interesse for deres boligprosjekt Heggedal Hage. Totalt skal de bygge 118 leiligheter på tomten som ligger i Underlandsveien 6, like ved jernbanestasjonen. I første omgang er det lagt ut 60 leiligheter, og salgssjef Kristin Nyquist i Thon Eiendom forteller om positiv respons og mange interessenter da prosjektet ble lansert.

Heggedal Hage er Thon Eiendoms nye boligprosjekt i Heggedal
Stor interesse for nytt boligprosjekt i Heggedal Thon Eiendom

– Vi hadde fullt hus på den første visningen, og alle var veldig positive. Allerede første salgsdag kom det inn 25 bud på leiligheter, forteller hun, og legger til at det er et stort behov for leiligheter i og rundt Oslo nå, etter at det har vært bygget så lite den siste tiden.

Heggedal Hage er planlagt ferdigstilt i 2027, og leilighetene varierer i størrelse fra 32 til 107 kvm. De 118 leilighetene fordeler seg på fire hus med fasader av teglstein og treverk, som spiller på Heggedals industrihistorie. Hvert av husene får store felles takterrasser, og beboerne får også tilgang til et felleshus som kan benyttes til selskaper og ulike arrangementer.

Heggedal Hage er Thon Eiendoms nye boligprosjekt i Heggedal
Stor interesse for nytt boligprosjekt i Heggedal
Thon Eiendom

Om oss

Thon Eiendom er eiendomsdivisjonen i Olav Thon Gruppen, som eies av Olav Thon Stiftelsen. Divisjonen består av bolig, kjøpesenter og næringseiendom. Olav Thon Gruppen eier ca. 500 eiendommer i Norge og utlandet, og eier/forvalter 94 kjøpesentre i Norge og Sverige.

Følg pressemeldinger fra Thon Eiendom

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Thon Eiendom på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Thon Eiendom