Tate McRae ute med "It's ok I'm ok"

Den kanadiske superstjerne har fått på seg bøylemikron og slipper sin første låt siden andrealbumet "THINK LATER".

Tate McRae

I dag slipper pop-sensasjonen Tate McRae sin nye låt “It’s ok I’m ok”. Skrevet og produsert med hitmakerne Ryan Tedder (Taylor Swift, Beyoncé), ILYA (Ariana Grande, ROSALÍA) og Savan Kotecha (The Weeknd, Ellie Goulding).

Tate sier selv: “Jeg er så utrolig spent på å dele “It’s ok I’m ok” med verden og dette nye kapittelet av musikken min. Denne sangen er et resultat av å reflektere tilbake på tidligere forhold til nå og hvor mye jeg har vokst og lært av dem. Det er en leken tilnærming til å vite sin verdi og en altfor relaterbar følelse av aldri å ville ha noen tilbake.”

“It’s ok I’m ok” er den første smakebiten på ny musikk fra Tate etter hennes høyt etterlengtede andre album THINK LATER fra 2023, som gikk inn som nummer 5 på albumlista her i Norge midt i julestria. Albumet har så langt streamet til platinum.

Sony Music Entertainment Norway er en del av Sony Music Entertainment Group, og er et av Norges ledende plateselskaper. Vi representerer et bredt spekter av aktive norske og internasjonale artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.

Vi respekterer og beundrer våre artister og er stolte av å kunne støtte og tilrettelegge for deres musikk og visjoner ved å skape det rette grunnlaget for kreativitet, vekst og utvikling. Som selskap bestreber vi å gi våre ansatte et godt og stimulerende arbeidsmiljø, og vi ønsker å ha fokus på inkludering, likeverd, mangfold, mental helse og miljø.

Sony Music Entertainment Norway representerer blant annet Adele, Arif, Bargee, Bernhoft, Beyoncé, Bruce Springsteen, Calvin Harris, Christel Alsos, deLillos, Foo Fighters, Harry Styles, Ina Wroldsen, Jesper Jenset, Julie Bergan, Justin Timberlake, Kamelen, Klossmajor, Kurt Nilsen, Kygo, Labrinth, Madcon, Mari Bella, Maria Mena, Matilda, Miley Cyrus, Morgan Sulele, Peder Elias, P!nk, Rat City, Rosalia, Staysman, Stig Brenner, SZA, Travis Scott, Tyler the Creator, Tyr, Zara Larsson med mange fler.