Presseinvitasjon til HK Norges landsmøte 21.-25. september

Landsmøtet vedtar blant annet handlingsprogram, vedtekter og velger forbundsledelse.

HK Norge landsmøtelogo

Sted: Oslo Kongressenter, Folkets Hus

Tid: 21. september kl 14.00 til 25. september klokka 15.00

Det er åpent for registering fra kl 11:00

Pressen er hjertelig velkommen

Du får adgangskort for presse utdelt i informasjonsdisken ved inngangen. Vi ber deg helst registrere deg på forhånd. Det er reserverte plasser for presse bakerst i salen. I tillegg er det et eget arbeidsrom med servering for journalister ved siden av landsmøtesalen. Mer informasjon til presse om landsmøte og forhåndsregistrering HER

Følg møtet på nett

Landsmøtet strømmes. Du kan du se landsmøteprogrammet og lese noen av sakspapirene HER

Om oss

HK Norge er en arbeidstakerorganisasjon for ansatte i privat sektor. Medlemmene våre jobber blant annet innen  kontor, finans, handel, luftfart og servicevirksomhet. Med over 80.000 medlemmer er vi i dag LOs tredje største forbund. HK Norge jobber for at medlemmene våre skal ha trygge arbeidsplasser og gode lønns- og arbeidsvilkår.