Reis direkte til Marokko med TUI i vinter

Har du lyst til å prøve noe nytt i vinter? Nå kan du reise direkte til Marokko! Her får du mye for pengene enten du vil nyte sol og bading eller byliv.

Bestillingene i høst til Marokko har mer enn doblet seg sammenlignet med i fjor, og i november kan man fly direkte og bo på et av 26 nye hoteller. Foto: TUI

Med over tjue nye hoteller å velge mellom, finnes det noe for alle. Samtidig utvides flyforbindelsene til Agadir fra Oslo Gardermoen i samarbeid med Norwegian.

Mange fler velger Marokko

– Marokkos solrike kyst tiltrekker stadig flere nordmenn. Vi ser at bestillingene i høst har mer enn doblet seg sammenlignet med i fjor. Hotellene er håndplukket for å henvende seg til både familier, par og dem som liker å reise alene. Servicenivået er gjennomgående høyt, noe vi vet er veldig viktig for de skandinaviske kundene våre, sier Tommy Serban, kommersiell direktør i TUI.

Om TUIs reiser til Marokko

• Pakkereiser med rutefly til Agadir og Marrakech.
  • Direktefly med Norwegian fra Gardermoen i november.
  • Flytiden er cirka 5 timer.
  • Fleksibel reiselengde.
  • Over 40 hoteller i TUIs utvalg, hvorav 26 som er helt nye.

Agadir – sol, strand og orientalske innslag

Agadir, ved Atlanterhavet, tilbyr en seks kilometer lang, gyllen sandstrand. Her finner du alt fra barnefamilier til surfere på den brede og langgrunne stranden. Byen har mange muligheter for en aktiv ferie, med blant annet surfing, fotturer, golf og ridning. Strandpromenaden har moderne hoteller, kafeer og en livlig marina. Utforsk fargerik shopping på byens souk, med alt fra sølvsmykker til orientalske lamper.

En%20riad%20i%20Marokko%20med%20spa.
Eksklusive Riad Rafaele & Spa har kun ni rom. Foto: TUI

Marrakech – den rosa eventyrbyen

Marrakech, også kjent som "den rosa eventyrbyen", tiltrekker med sitt yrende folkeliv og fargerike kultur. Gater omgitt av pudderrosa murer, palasser og basarer fulle av krydder og håndverk venter. Etter en dag i medinaen kan du trekke deg tilbake til et av byens avslappende hoteller med frodige hager og bassengområder.

Taghazout – surfeparadiset ved Atlanterhavet

Taghazout, noen kilometer fra Agadir, er en idyllisk kystby med hovedvekt på surfing og strandliv. Den syv kilometer lange stranden er omgitt av Atlasfjellene. Stedet tilbyr surfeskoler og yogaretreats. Med luksushoteller er Taghazout perfekt for dem som ønsker å kombinere aktiv ferie med avslapning.

Bo ved stranden på populære Riu Palace Tikida Taghazout eller Paradis Plage Surf, Yoga & Spa Resort.

Foto: TUI
En riad i Marokko med spa.
Eksklusive Riad Rafaele & Spa har kun ni rom.
Foto: TUI