Se de helt nye sesongene av ”Eventyrlig oppussing” og ”Charterfeber” gratis på Pluto TV

Pluto TV fortsetter å gi gratis innhold til seerne i Norge. Nå kan du følge Halvor Bakke & co i den      helt nye sesongen av ”Eventyrlig oppussing”. Publikumsfavoritten ”Charterfeber” er også tilbake med rykende ferske episoder.

Halvor Bakke, Rune, Torkel og Gustav er tilbake for å besøke eventyrlige steder for å gi enda flere fritidsboliger et løft. 5. september har den tiende sesongen av Viaplay-produksjonen Eventyrlig Oppussing premiere på Pluto TV og denne gangen reiser gutta fra Portør i sør til Vesterålen i nord.

Årets sesong byr som alltid på spektakulære hytter, finurlige løsninger og lekker oppussing. Programleder Halvor Bakke ser frem til å vise frem den nye sesongen og trekker frem en helt unik fritidsbolig fra årets sesong.

–  I år har vi stor variasjon av hytter, og fritidsboliger. Et høydepunkt må være å pusse opp en tunnel i Egersund! Det har vi aldri gjort før så det var veldig spennende. Vi har også vært to ganger i vakre Lofoten og Vesterålen. Så her er det mye å se frem til, sier Halvor Bakke.

Rune Strandenes er på plass som ny snekker i gjengen, og Halvor gleder seg til seerne skal få bli kjent med han.

–  Det er veldig fint å ha Rune på plass. Det er en stor glede å få jobbe med en sprudlende bergenser som også er en ekstremt dyktig håndverker. Her kan seerne glede seg til mange fine møbler og enda flere gode snekkertips, sier Halvor Bakke.

Med fokus på samhold, gode råd og fantastiske utflukter er det umulig å ikke la seg sjarmere – og ikke minst inspirere av denne gjengen.

Og ikke minst er også Viaplay-produksjonen Charterfeber endelig tilbake!

Med familien fra Harstad, Fred Åge, og Svein i spissen skal de sammen med et knippe nye        reiseglade nordmenn, skape «minner for livet». Turen går tilbake til Gran Canaria med Irish coffee, bananbåter, karaoke og vanskelige heiser når sesong 12 kan ses på Pluto TV helt gratis. Seerne kan både se den nye sesongen ”on demand” og det er mulig å følge vår live-kanal med spennende Charterfeber-innhold.

«Verdens gemeste fyr» Fred-Åge er tilbake, og minst like gem som sist, damene fra Sande jakter fremdeles rullings, Irish og Strawberry Daquri, mor-Aslaug må tørke tårer når Stein Are og onkel Erling overrasker med tre-retters og velvalgte ord i hennes 60-årsdag, og det blir heller ikke Charterfeber uten Charter-Svein.

– Rull ut den røde løperen, for jeg er back in business. Charter-Svein lever og da blir det charterfeber, sier Svein Østvik, som er og blir hele Norges ”Mr. Charterfeber”.

I tillegg får vi et nytt møte med Per Sandberg som denne gangen reiser med bror Roar Sandberg. Vi får noen kjente ansikt fra Paradise Hotel med blant annet, Bendik Romeo Rognes og Amalie Lund på chartertur. Roger Andersen tar turen fra «Danskebåten» til sydeligere strøk, og det samme gjør blant andre Jan Greftegreff og mange nye reisefølger.

Pluto TV, et Paramount-selskap, er den ledende gratis strømmetjenesten, og tilbyr hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler ”on demand” til et globalt publikum. Den Emmy-vinnende tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangere, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barn og mer. Pluto TV kan enkelt nås og streames på mobil, nett og Tv-bokser. Plutos voksende internasjonale tilstedeværelse har hovedkontor i Los Angeles og spenner over fire kontinenter og over 35 markeder.

Pluto TV samarbeider med MMA-legenden O. Madsen og viser bergenseren Viljar André Tangstad i kamp 21. september.28.8.2024 09:00:00 CEST | Pressemelding

Pluto TV kunngjør stolt sitt nye samarbeid med MMA-legenden O. Madsen som en del av en ambisiøs satsning på boksing og kampsport. Denne høsten lanserer Pluto TV en dedikert ”fight- lørdag” som vil gi fansen den beste underholdningen innen boksing og MMA. Du kan blant annet se norske Viljar André Tangstad i aksjon mot Sebastian Palacio Gomez.