Skredsikring som verkar
Sjå skilnaden på rv. 15 Dårflot i Stryn før og etter skredsikring.
For to år sidan bygde Statens vegvesen skredsikringsanlegg ved rv. 15 Dårflot i Oppstryn, ved Djupesvora.
Lesja Bulldozerlag AS gjorde jobben for ein kontrakt på 9 millionar pluss moms.
Dette er jobben som vart gjort
Magasinet nærast vegen vart utvida. Slik har det fått større kapasitet både ved skred og høg vassføring. Det er til stor hjelp i dette området som er utsett både for sørpe-, flaum- og snøskred.
I skredkanalen vart det etablert tersklar og erosjonssikring på utsette område. Tersklar er høgdeforskjellar i terrenget. Desse bidreg til å ta farten og energien ut or skreda.
Kulverten under vegen vart forlengt inn i terrenget, og det vart montert betongrekkverk mellom elva og vegen.
I tillegg vart det høgare i terrenget bygd to flaumskredgjerde av typen Geobrugg VX-140 for å samla opp skredmasse. Dette bidreg til å ta energi ut av dei store skreda som kan koma ned den bratte fjellsida.
… og slik har det verka
Nyleg gjekk det eit skred i dette området. Bileta viser tydeleg at skredsikringa verkar.
– Som vi ser av bileta, så fungerte skrednetta etter hensikta. Dei stoppa store mengder med til dels stor stein som elles kunne ha kome inn på vegen. At stein vert stoppa, bidreg og til at magasinet betre kan handtera mengdene som kjem ned der. I tillegg har dreneringa har god funksjon, seier geolog Jens Tveit i Statens vegvesen.
– Når skredfaren er over, vert skrednetta rydda. Som ein del av prosjektet sytte vi for å byggja tilførselsvegar slik at vi utan problem kjem heilt inn til skredkanalen for å rydda opp, seier Pål-Anders Rindal som var Statens vegvesen sin byggeleiar for prosjektet.
Nøkkelord
Kontakter
Jens TveitStatens vegvesen, Drift og vedlikehold
Tel:97013790jens.tveit@vegvesen.noPål-Anders RindalByggeleiarStatens vegvesen, Drift og vedlikehold
Tel:41622049pal.anders.rindal@vegvesen.noLars Olve HesjedalKommunikasjonsrådgjevarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:95245839lars.olve.hesjedal@vegvesen.noBilder
Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Må stenge E39 Glaskartunnelen fra kl. 18.00 for å sikre folk nattesøvn16.8.2024 13:28:06 CEST | Pressemelding
Rehabilitering av sørgående løp i Glaskartunnelen fører til mer støyplager enn ventet. Sprenging og pigging skal derfor flyttes til kveldstid, for at folk skal få sove på nettene. Sørgående tunnelløp blir stengt fra kl. 18.00, og det starter natt til mandag.
Stengjer Mannheller ferjekai natt til 20. august16.8.2024 11:24:51 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen stengjer Mannheller ferjekai natt til 20. august grunna naudsynt vedlikehald.
Reduserer antall kjørefelt på E18 Varoddbrua mens brufuger byttes16.8.2024 10:13:52 CEST | Pressemelding
Brufugene på den eldste av de to Varoddbruene skal skiftes ut. Mens arbeidet pågår, vil antall kjørefelt bli redusert til to i hver retning. Forarbeidet starter natt til tirsdag 20. august.
Anleggsarbeidet for Gjønnestunnelen starter 19. august16.8.2024 09:36:56 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen og OHLA Norge skal mandag 19. august starte opp anleggsarbeider på Gjønnes. Dette vil i første omgang medføre færre parkeringsplasser og endret bussholdeplass.
Oslo: Asfaltering på E18 mellom Fiskevollen bru og Operatunellen13.8.2024 13:58:25 CEST | Pressemelding
Torsdag 15. august og mandag 19. august til torsdag 22. august vil det i tidsrommet 21:00-06:00 være svært begrenset fremkommelighet på E18 mellom Fiskevollen bru og Operatunellen i forbindelse med asfaltering av veien.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom