Presseinvitasjon: Kampanje skal få fleire jenter til å velge fiskaryrket

Organisasjonen Fiskebåt – havfiskeflåtens organisasjon, lanserer tysdag 13. august kampanjen «Jenter om bord». Dette skjer under Arendalsuka i "Bakgården". Målet er å få fleire jenter til å velge fiskaryrket. Pressa er velkomen til å dekke arrangementet.

Kampanjestarten blir under Arendalsuka i samband med seminaret; «Jenter i fiskeflåten – en samtale om arbeidsmiljø».

Rekruttering av kvinner til fiskeflåten har blitt ein sentral del av fiskeridebatten dei siste åra. I samband med kampanjestarten blir det også arrangert eit seminar som Fiskebåt saman med Norges Fiskarlag og Sør-Norges Fiskarlag står bak. Temaet på seminaret blir å diskutere korleis arbeidsmiljøet er viktig for både trivselen og tryggleiken om bord i fiskefartøy.

I samband med seminaret vil du møte representantar frå Fiskebåt som står bak den digitale kampanjen. Der vil også delta ein kvinneleg fiskar som har ei sentral rolle i arbeidet med kampanjen framover.

Presentasjonen og samtalen om arbeidsmiljø blir også streama, og det blir sendt ut fyldig pressemelding med kommentarar i samband med lanseringa av kampanjen på tysdag.

Om Fiskebåt - havfiskeflåtens organisasjon

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fiskebåt på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.