Einar Flaa synger ektefølt "Don´t call med back" - ute nå!

Siste singel fra kommende albumslipp denne høsten fra den sjelfulle låtskriveren Flaa.

Foto: Eirik Stordrange

«Don’t call me back», synger Einar Flaa i den nye låta si. En liten evighet hadde han ventet på telefon fra en gammel bekjent. En fra fortiden, en som representerte livet frem til nå. Denne gangen fikk ikke Einar noen telefon. Det fikk han til å tenke. Helt nye tanker, løsrevet fra det som hadde vært.

Selv om telefonsamtalen bare er bilde på fortiden, på fastlåste mønstre, det vante og trygge, handler låten Don’t Call Me Back om løsrivelse, om å bryte med sin egen historie.

«Selv om det er tungt og smertefullt, og det vante føles sp uendelig mye enklere, ligger fremtiden der helt uberørt. Mulighetene for små og store justeringer i livet er uendelig»

Einar har selv opplevd noen livsendrende veiskiller i løpet av sine 47 år. Don’t Call me Back handler om et av de. Som på flere av de andre låtene på den kommende platen til Einar stiller han spørsmålet om disse øyeblikkene har den dypere åndelig dimensjon.

Cover