Bomega

Veslemøy Tvedt Fredriksen ny leder i Hjem.no

Med 20 millioner besøk på bare fire måneder har Hjem.no levert langt over forventningene som Norges nye markedsplass for bolig. Nå tar Veslemøy Tvedt Fredriksen over som daglig leder i selskapet, med solid bransjeerfaring i kofferten.

Veslemøy Tvedt Fredriksen, ny daglig leder i Hjem.no
Veslemøy Tvedt Fredriksen, ny daglig leder i Hjem.no Studio Elisenberg

Veslemøy Tvedt Fredriksen har vært strategisk rådgiver for Hjem.no siden oppstarten, og går nå inn som ny daglig leder. Dagens leder Rune Paulseth går over i en ny stilling utenfor Hjem.

– Det er ingenting som frister mer akkurat nå enn å lede Hjem.no - en frisk og offensiv utfordrer i et marked som har stått stille i mange år. Rune og resten av teamet har gjort en super jobb med å etablere Hjem, og jeg gleder meg til å ta over stafettpinnen, sier Tvedt Fredriksen.

Man kan trygt si at nordmenn har respondert godt på å valgmuligheten de har fått med en ny markedsplass for bolig etter lanseringen av Hjem, noe antall besøk på boligannonsene bekrefter.

- Rune har vært svært viktig i suksessen til Hjem, og vi er lei oss for å miste ham. Når det er sagt bringer Veslemøy med seg bred bransjeerfaring Hjem vil nyte svært godt av framover. Vi er utrolig glade for at hun har takket ja til jobben, og gleder oss til fortsettelsen med henne ved roret, sier Grethe Meier, styreleder i Bomega som eier Hjem.no.

At Paulseth nå velger å forlate selskapet er med svært blandede følelser.

- Det å lede Hjem har vært fantastisk morsomt, både å se utviklingen vi har hatt på

veldig kort tid, men ikke minst samarbeidet vi har hatt i vårt lille og superkompetente team. Jeg har fått en annen mulighet jeg vanskelig kunne takke nei til, men tar med meg all erfaringen fra Hjem med stor glede. Jeg er trygg på at den fine utviklingen fortsetter med ny leder på plass, og ønsker gjengen masse lykke til, sier Paulseth.

Veslemøy Tvedt Fredriksen har bred erfaring både fra norsk eiendoms- og mediebransje, blant annet som adm.dir i Eiendomsmegler Vest, adm.dir i Bergensavisen og markedssjef i Aftenposten. Hun har også hatt en rekke styreverv, blant annet i Eiendom Norge og i en rekke norske mediehus. Tvedt Fredriksen satt inntil nylig også i styret i NRK.

- Jeg har jobbet med Hjem noen måneder allerede, og etter en krevende periode i boligmarkedet er det nå godt å se at markedet igjen ser ut til å ta fart. Vi har bygd en relevant og spennende markedsplass som hjelper folk som jakter på boligdrømmen. Arbeidet har kommet godt i gang, men vi vet at dette er arbeid som krever langsiktig innsats. I tiden framover skal vi introdusere nye tjenester og funksjonaliteter i løsningen som ytterligere vil synliggjøre oss som en seriøs aktør i bransjen. Det ser jeg fram til å fortelle mye mer om, sier Tvedt Fredriksen.

Tvedt Fredriksen tiltrådte i sin nye rolle 1. august, og Rune Paulseth er tilgjengelig for Hjem ut måneden.

Grethe meier er styreleder i Bomega AS - som eier Hjem.no
Rune Paulseth, avtroppende daglig leder i Hjem.no
Veslemøy Tvedt Fredriksen er ny daglig leder i Hjem.no

Om Hjem.no

Hjem.no er en helt ny markedsplass for kjøp og salg av bolig, eid av noen av Norges ledende eiendomsmeglere gjennom selskapet Bomega. Hjem.no har moderne, norskutviklet teknologi i bunnen og bruker kunstig intelligens for å sikre en førsteklasses brukeropplevelse. I tillegg sikrer teknologien større relevans i annonsetreff for både boligkjøper og -selger.

Største eiere i Bomega er Privatmegleren, EIE, Nordvik, Krogsveen, Proaktiv, Sørmegleren, Eiendomsmegler Vest og Partners. Teknologien er levert av Zrch.

Følg pressemeldinger fra Bomega

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Bomega på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Bomega