Marion Woodseth utfordrer kjærlighetens grenser i ny singel

Den talentfulle artisten tar oss, i sin ferskeste singel «Umulig for deg», med på en følelsesladet reise gjennom utfordringene i mellommenneskelige forhold. Med et hjerte som er både sårbart og sterkt, formidler Marion følelsen av å gi alt i relasjoner, selv når det føles som en håpløs kamp.

«Den handler om å ha kommet til det stadiet i en relasjon der man ser at uansett hvor mye man gir så kommer det aldri til å være nok ,og  selv om man vil så vet man at det in the end bare en bjørnetjeneste» beskriver Marion.

Låten ble til under et spontant studioopphold på besøk hos venner i Stavanger. Marion og gjengen fikk god flyt, og resultatet er en låt som treffer rett i hjertet. Sammen med låtskriver Alf Vaksdal, bandmedlem Samuel Nimoson Jr., og produsent Asbjørn Thesbjerg Larsen, har Marion skapt en melodi som inviterer til allsang på sene sommerkvelder.

Marion minner oss også på viktigheten av å ta vare på vår egen mentale helse i relasjoner. Det kan være utfordrende, men i det lange løp er det den beste investeringen vi kan gjøre.

Så sett på «Umulig for deg», kjenn på følelsene, og husk å prioritere deg selv – det er ikke umulig!

«Umulig for deg» er ute fredag 12. juli

Sony Music Entertainment Norway er en del av Sony Music Entertainment Group, og er et av Norges ledende plateselskaper. Vi representerer et bredt spekter av aktive norske og internasjonale artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.

Vi respekterer og beundrer våre artister og er stolte av å kunne støtte og tilrettelegge for deres musikk og visjoner ved å skape det rette grunnlaget for kreativitet, vekst og utvikling. Som selskap bestreber vi å gi våre ansatte et godt og stimulerende arbeidsmiljø, og vi ønsker å ha fokus på inkludering, likeverd, mangfold, mental helse og miljø.

Sony Music Entertainment Norway representerer blant annet Adele, Alan Walker, Arif, Bernhoft, Beyoncé, Bruce Springsteen, Calvin Harris, deLillos, Emma Steinbakken, Foo Fighters, Harry Styles, Ina Wroldsen, Julie Bergan, Justin Timberlake, Klossmajor, Kurt Nilsen, Kygo, Labrinth, Madcon, Maria Mena, Miley Cyrus, Morgan Sulele, Peder Elias, P!nk, Rosalia, Sandra Lyng, Staysman, Stig Brenner, SZA, Travis Scott, Tyler the Creator, Zara Larsson med mange fler.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

William Gamborg slipper "Hvis"1.7.2024 09:00:00 CEST | Pressemelding

Dagen etter han spilte for 2 x fullstappet Parkteatret i Oslo slipper multitalentet William Gamborg melankolske «Hvis». ««Hvis» handler om en relasjon som går mot slutten, og om all usikkerhet og tanker som oppstår rundt det» - William Gamborg Låten ble skrevet med Henrik Stave og Johan Hessel Jelonek for et år siden, men har ligget urørt på mobilen til William siden. «Jeg gikk nylig gjennom alle låtene mine og fant den igjen, viste den frem på TikTok, og folk digget den like mye som meg! Så da passer det fint å slippe den» - William Gamborg Rett før sommeren lå William Gamborg høyt på topplistene med «Glem meg, men jeg glemmer aldri», i sommer opptrådte han for titusener av mennesker på blant annet VG-lista og Norway Cup og slapp låten «No sense» med sine gode venner Bargee og Makosir. Samtidig har han det siste halvåret turnert med dansegruppa Quick rundt om i verden – nå senest i Pakistan, India og Dubai. Han rundet av 2022 med å være #1 på Spotify med «Oppmerksomhet» med Morgan Sul