Fortsetter å styrke det politiske teamet: Olaf Thommessen blir assosiert partner hos Geelmuyden Kiese

26. juni 2024, Oslo – Olaf Thommessen, som i det siste året har vært selvstendig rådgiver, blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese fra 1. juli. Olaf Thommessen har vært nestleder og folkevalgt for Venstre og vil bidra som rådgiver innen politikk- og myndighetskontakt, finansiell kommunikasjon, ESG, bærekraft, miljø-, sosiale- og forretningsetiske forhold.

Olaf Thommessen blir assosiert partner hos Geelmuyden Kiese.

Olaf Thommessen har startet ulike politiske og humanitære organisasjoner og folkeaksjoner. Han har bred bakgrunn fra norsk og internasjonalt næringsliv. Thommessen har etablert konsulentselskapet Etheco som siden ble overdratt til Sopra Steria.

Thommessen er for tiden selvstendig rådgiver og fungerende leder for kommunikasjon og samfunnskontakt i det globale hydrogenselskapet HydrogenPro ASA, og vil fortsette i denne rollen. Thommessen har signalisert at han ønsker å bli nominert på partiet Venstres liste til stortinget i Østfold for 2025-valget.

- Vi gleder oss til å kunne samarbeide med Olaf Thommessen som assosiert partner. Han har betydelige erfaring innen både politikk og næringsliv, nasjonalt og internasjonalt. Målet er at vi sammen skal skape verdi for våre kunder og styrke miljøet her hos oss i Geelmuyden Kiese, sier Severin Roald, administrerende direktør i Geelmuyden Kiese i Norge. - Thommessen har et stort kontaktnett både i Norge og i land vi samarbeider tett med, sier han.

Geelmuyden Kiese jobber for et åpent samfunn, og har åpenhet, mot, integritet og sans for humor som sine verdier. Selskapet har åpne kundelister. Geelmuyden Kiese er eid av Paritee som samlet har 350 ansatte på kontorer i Oslo, Stockholm og København i Norden, i London i UK og i New York, San Fransisco og Minneapolis i USA.

- Jeg har fulgt utvikling i Geelmuyden Kiese og Paritee og er imponert over selskapets satsing i Norge, Norden og internasjonalt. Så vet jeg at hverdagen består av hard jobbing, og det liker jeg, sier Olaf Thommessen. Jeg gleder meg til å jobbe sammen med kunnskapsrike kolleger, og å dele min erfaring med kunder i inn- og utland, avslutter Thommessen.

Thommessen er utdannet siviløkonom med en MBA fra IMD i Lausanne. Han har også en grad i statsvitenskap fra Institutt for Politiske Studier (Science Po) i Paris

For ytterligere informasjon:
Severin Roald, adm. direktør, mobil 920 30 033, e-post: severin.roald@gknordic.com
Olaf Thommessen, selvstendig rådgiver og påtroppende assosiert partner, mobil 975 48 585, e-post: olaf.thommessen@hydrogenpro.com

Kort om:
Holdingselskapet Paritee kjøpte GK Gruppen ved årsskiftet 2021/2022. Selskapet har som ambisjon å vokse i Norden og en rekke europeiske markeder. Bak Paritee står flere bransjenestorer i kommunikasjonsbransjen i Norden. Paritee har samlet 350 ansatte på kontorer i Oslo, Stockholm og København i Norden, i London i UK og i New York, San Fransisco og Minneapolis i USA.

Samfunnsbyrået Geelmuyden Kiese som ble etablert i 1989 og har mer enn 140 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, København og Stockholm. Selskapet er et av Skandinavias største kommunikasjonsbyråer. Se mer på: www.paritee.com og www.gknordic.com

Olaf Thommessen blir assosiert partner hos Geelmuyden Kiese.
Olaf Thommessen blir assosiert partner hos Geelmuyden Kiese

Samfunnsbyrået Geelmuyden Kiese som ble etablert i 1989 og har mer enn 140 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, København og Stockholm. Selskapet er et av Skandinavias største kommunikasjonsbyrå.
Se mer på: www.paritee.com og www.gknordic.com