KAMELEN VIL PÅ RAVE MED «LEVER LIVET»

Kamelen slipper klubblåten «Lever livet» - inspirert av en rave han var på noen uker før en studiosession.

«Det var så kaldt der at eg ikke kjente trynet mitt. Tenkte at dette kan det blir en fet låt av, som mange helt sikkert kan relatere til» - forteller Kamelen

«Lever livet» er en hard klubblåt, og passer like godt på klubben, som på rave, som på festival. Produsert av hitmaskinen Anders Nilsen – som også står bak monsterhiten «Creme De La Creme», som straks passerer 25 millioner streams.

Etter millioner av streams, utsolgte konserter, dokumentarfilm og flere topp 50-plasseringer på Spotify slipper nå den platinasertifiserte undergrunnfavoritten fra Bergen nok en banger – samtidig som han er i full gang med nok en heftig festivalsommer.

Det er bare å glede seg til å synge, danse og rave med Kamelen i sommer.

«Lever livet» er ute fredag 28.juni

Sony Music Entertainment Norway er en del av Sony Music Entertainment Group, og er et av Norges ledende plateselskaper. Vi representerer et bredt spekter av aktive norske og internasjonale artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.

Vi respekterer og beundrer våre artister og er stolte av å kunne støtte og tilrettelegge for deres musikk og visjoner ved å skape det rette grunnlaget for kreativitet, vekst og utvikling. Som selskap bestreber vi å gi våre ansatte et godt og stimulerende arbeidsmiljø, og vi ønsker å ha fokus på inkludering, likeverd, mangfold, mental helse og miljø.

Sony Music Entertainment Norway representerer blant annet Adele, Alan Walker, Arif, Bernhoft, Beyoncé, Bruce Springsteen, Calvin Harris, deLillos, Emma Steinbakken, Foo Fighters, Harry Styles, Ina Wroldsen, Julie Bergan, Justin Timberlake, Klossmajor, Kurt Nilsen, Kygo, Labrinth, Madcon, Maria Mena, Miley Cyrus, Morgan Sulele, Peder Elias, P!nk, Rosalia, Sandra Lyng, Staysman, Stig Brenner, SZA, Travis Scott, Tyler the Creator, Zara Larsson med mange fler.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

William Gamborg slipper "Hvis"1.7.2024 09:00:00 CEST | Pressemelding

Dagen etter han spilte for 2 x fullstappet Parkteatret i Oslo slipper multitalentet William Gamborg melankolske «Hvis». ««Hvis» handler om en relasjon som går mot slutten, og om all usikkerhet og tanker som oppstår rundt det» - William Gamborg Låten ble skrevet med Henrik Stave og Johan Hessel Jelonek for et år siden, men har ligget urørt på mobilen til William siden. «Jeg gikk nylig gjennom alle låtene mine og fant den igjen, viste den frem på TikTok, og folk digget den like mye som meg! Så da passer det fint å slippe den» - William Gamborg Rett før sommeren lå William Gamborg høyt på topplistene med «Glem meg, men jeg glemmer aldri», i sommer opptrådte han for titusener av mennesker på blant annet VG-lista og Norway Cup og slapp låten «No sense» med sine gode venner Bargee og Makosir. Samtidig har han det siste halvåret turnert med dansegruppa Quick rundt om i verden – nå senest i Pakistan, India og Dubai. Han rundet av 2022 med å være #1 på Spotify med «Oppmerksomhet» med Morgan Sul