Rekorddeltakelse i Clarksons Norgesmesterskapet i tennis 2024

Norges Tennis- og Padelforbund har gleden av å invitere til Clarksons Norgesmesterskapet i tennis 2024. Arrangementet finner sted 21. juni - 6. juli i Frognerparken.

Viktor Durasovic blir 1. seedet i herrenes Norgesmesterskap

Norges Tennis- og Padelforbund har gleden av å invitere til Clarksons Norgesmesterskapet i tennis 2024. Arrangementet finner sted 21. juni - 6. juli på banene i Frognerparken.

Norsk tennis er i sterk utvikling, såvel i form av internasjonale resultater som i antall hjemlige spillere. Deltakelsen i årets Norgesmesterskap er den største noen gang. I løpet av de to ukene NM varer spilles det i 22 klasser, hvor 603 spillere skal i aksjon.

Generalsekretær Aslak Paulsen sier dette:

- Det ikke overraskende at vi setter enda en ny deltakerrekord i årets Norgesmesterskap. Norsk tennis og padel har vokst seg store. Med 41.000 medlemmer og nærmere 5.000 lisensierte spillere er tennis den 7. største idrettsgrenen i Norge og den nest største sporten i Oslo.

Første uke av turneringen er viet juniorene. Hovedturneringen for seniorer starter mandag 1. juli og avsluttes med finaler lørdag 6. juli. NTPF vil sende ut en påminnelse om finalene etter hvert som de nærmer seg.

For de som ønsker å følge arrangementet fortløpende anbefales denne linken, hvor bl.a spilletider og tablåer oppdateres: https://ntf.tournamentsoftware.com/tournament/558213AB-5FE1-4368-A425-28BE5818F593

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Generalsekretær Aslak Paulsen
Email: aslak.paulsen@tennis.no

Forbundet er en sammenslutning av de lag eller grupper av lag innenfor Norges Idrettsforbund og olympiske og paralympiske komitè (NIF) som driver med tennis og padel.

Norges Tennis- og Padelforbund (NTPF) har inngått samarbeidsavtale med Dugano.30.4.2024 11:55:13 CEST | Pressemelding

Dugano tilbyr en heldigital løsning for enklere dugnadsarbeid for alle våre tennis- og padelklubber. Hver klubb kan her opprette sine egne nettbutikker for enkelt salg av varer til inntekt for laget. Dette geniale verktøyet vil frigjøre arbeidstimer både for dugnadsansvarlig/klubbledelse og foreldre, og samtidig styrke klubbens økonomi. Dugano vil med dette bidra til å gi like muligheter for alle barn og unge.