Innovasjon Norge: - Norsk teknologi har et stort potensial i Europa

13. og 14. juni markerte den norske teknologileverandøren Cyviz AS åpningen av nok et Cyviz Experience Center (CEC) internasjonalt, denne gangen i Paris. Det nye kundesenteret er samlokalisert med Leyard Planar, som Cyviz har en global samarbeidsavtale med.

Fra åpningseventet, (f.v.) Brice Niger, Sales Director i Cyviz Frankrike, Christophe Slim, Senior Advisor i Innovasjon Norge, Alain Solomon, VP Salg Continental Europe i Cyviz, og Javier Colado, Chief Strategy Officer i Cyviz.

Leverandøren av interaksjons- og samhandlingsteknologi er godt posisjonert globalt, med 17 lokasjoner på tvers av fire regioner, og betjener globale kunder som IBM, Microsoft, Aker BP og Accenture, samt sentrale aktører innen regjering, forsvar og offentlig sektor.

Christophe Slim fra Innovasjon Norge i Frankrike deltok under innvielsen av det nye Cyviz Experience Center, og promoterte ekspansjonen og utviklingen av norske selskaper.

«Vi er glade for å se at et økende antall norske selskaper velger å etablere seg i Frankrike. Innvielsen av Cyviz sitt nye kundesenter viser norske bedrifters sterke tillit i det franske markedet, og bekrefter det store potensialet for norsk teknologi over hele Europa», sier Slim.

"Det er et bevis på at norsk teknologi har høy verdi internasjonalt. Cyviz er et forbilde for andre norske bedrifter som ønsker å ekspandere til nye markeder. Vi mener denne type kompetanse og tjenester fra Norge kan bidra betydelig til ulike sektorer i Europa», legger han til han til.

Javier Colado, Chief Strategy Officer i Cyviz, mener at det nye senteret er strategisk posisjonert i regionen.

«Det nye senteret i Frankrike gir et perfekt grunnlag for å møte behovene til organisasjoner i offentlig sektor, forsvaret og bedriftssektoren i regionen. Våre dynamiske kontrollrom og avanserte møterom gjør det mulig for bedrifter å tilpasse seg moderne arbeidsmetoder og bli mer effektive og produktive.»

«Cyviz har med seg mer enn 25 års erfaring med høykvalitetsteknologi. Det nye senteret kan fungere som en katalysator for forretningsvekst i hele regionen».

Blant teknologien og løsningen som ble vist frem under innvielsen av det nye kundesenteret, var Cyviz-integrasjonen med Microsoft Teams, som gir en autentisk  Teams-møteopplevelse på tvers av møterom og sikrer en konsekvent brukeropplevelse.

Videre kunne Cyviz presentere sine løsninger med deres nye overvåkings- og fjernstyringsplattform, i tillegg til å introdusere teknologier som integrerer AI og Co-Pilot fra Microsoft, blant andre løsninger som former digitale arbeidsopplevelser.

Finn mer informasjon på www.cyviz.com eller besøk et av våre Cyviz Experience Centers i Atlanta, Dubai, London, Oslo, Paris, Riyadh, Singapore, Stavanger, eller i Washington DC.