Jonas Braad blir ny senterleder på City Syd og Tiller Torget

Jonas Braad er ansatt som ny senterleder for City Syd og Tiller Torget. Han tiltrer stillingen 1. september.

Foto: Citycon AS

Jonas Braad har lang og bred erfaring fra detaljhandel, markedsføring og ledelse. Han har vært ansatt i Citycon siden 2019, og er i dag senterleder for Solsiden senter i Trondheim, samt Kilden senter i Stavanger.

- City Syd er et destinasjonssenter i Midt-Norge med en rik historie. Jeg gleder meg til å tiltre stillingen som senterleder for City Syd og Tiller Torget, og bli kjent med alle nye kolleger. Samtidig blir det både interessant og spennende å bidra til videreutvikling av et viktig handelssentrum i Trondheim, sier Jonas Braad, påtroppende senterleder for City Syd og Tiller Torget.

Det er Olav Thon Gruppen som forvalter de to kjøpesentrene. Eiendomssjef i Olav Thon Gruppen, Oddrun Hamnes Aakvik uttaler:

- Vi ønsker Jonas hjertelig velkommen på laget og ser frem til et godt samarbeid. Vi er sikre på at hans erfaring vil være med å bringe City Syd og Tiller Torget til nye høyder i fremtiden!

City Syd ligger i et godt etablert handelsområde ca. ni kilometer sør for Trondheim sentrum med en årlig omsetning på over to milliarder. I 2023 var City Syd det nest største kjøpesenteret i Trondheim, mens Tiller Torget var det tredje største kjøpesenteret, målt i omsetning.

Om oss