Ny musikk fra Eminem, Victoria Nadine, Becky Hill, Dean Lewis, Hiwá, Jessie Reyez samt albumannonsering fra Dagny!

Guess who’s back? Eminem med ny musikk

Popsensasjonen Dagny annonserer at hun slipper albumet ELLE 7. juni

“Er det for godt til å være sant?” spør Victoria Nadine

Beforefrances slipper sin tredje singel “Go Slowly”

Hiwá påminner deg om å leve i nuet - “HOLD BALANSEN”

Jessie Reyez har slått seg sammen med Big Sean på dem mye låten “SHUT UP”. Den canadiske sangerinnen slo i 2016 gjennom med låten “Figures” og har siden blitt ett  av de mest kjente navnene i sjangeren. Hun er ikke fremmed for å samarbeide med andre stjerner, allerede på sitt debutalbum hadde hun med seg kjente navn som Eminem og 6lack.

Den britiske EDM-dronningen, Becky Hill, er ute med den nye singelen “Multiply” som er å finne på albumet Do You Believe Me Now? som ble sluppet i dag. Om albumet sier Becky; “When I thought about what had come before now, I realised I was missing a couple of things: specifically, the element of euphoria but also, I wanted to create a much more mature, sophisticated level of dance music in this album. It was an incredibly direct and quick album to write because for the first time I knew exactly what I wanted to say. I’m really proud of this album and of what it says and what it stands for”. Becky sin stemme har ikke vært å unngå å høre på radio de siste årene, da hun har lånt sin stemme til produsenter som Tiësto, Meduza, Jonas Blue og Matoma og har til sammen samlet over 10 milliarder avspillinger. Denne våren har hun vært på turné, og tok i april turen innom en utsolgt Vulkan Arena i Oslo.

Musiker, låtskriver og produsent Amber Mark er tilbake med "Space & Time". Låten viser Mark på sitt mest intime, og understreker spekteret av følelser som oppleves mens man blir betatt av noens kjærlighet. “Space & Time” følger opp “Comin’ Around Again”, og er en introduksjon til de nye lydlandskapene Mark utforsker i denne nye musikalske perioden.

Australske Dean Lewis følger opp “Memories” med “All I Ever Wanted”. Låten ble skrevet og spilt inn i Los Angeles og er co-produsert av Dean og den anerkjente duoen Afterhrs (Maroon 5, Niall Horan, Liam Payne, Louis Tomlinson). Om låten sier Dean selv; “All I Ever Wanted’ is about when you realise that what you had at the start with someone before things got crazy and blew up was great, and the grass isn’t always greener. The thing that I had with this girl before I pursued my dreams, she was everything I ever wanted, I just didn’t realise it at the time. I needed to go and try and make something of myself, and you get to that place where you realise that she was all I ever wanted, and I wish I could go back”.

Muni Long følger opp den virale hiten “Made For Me”, med den nye singelen “Make Me Forget”. “To me, it’s like a warm bath. It’s a love letter. It says, ‘You’re not perfect. We’ve got a lot of things to work on, but can we focus on the amazing feeling we have when we’re together?’  I’m not the person to encourage you to leave. We need more peace and joy” - Muni Long om “Make Me Forget”.

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Ny musikk fra Benjamin Ingrosso, Emily Hammer, Remi Wolf, Hænrik, Metallica i Fortnite samt album fra Moneybagg Yo!14.6.2024 09:45:01 CEST | Pressemelding

Stjerneduoen Nico & Vinz er tilbake med norsk versjon av superhit! MERE BANJO! MERE BANJO! MERE BANJO! MERE BANJO! Emily Hammer med lekne og levende ord om store og nære temaer Hænrik om dårlig økonomi og lite framtidsutsikter Etter singlene "Kite" og "Honey Boy", samt en vellykket Better Days Europa-turné, er den svenske popsensasjonen Benjamin Ingrosso klar med sin etterlengtede nye singel “Look Who's Laughing Now”. Nylig gjorde han en spekakulær opptreden på den første semifinalen under Eurovision Song Contest 2024 hvor han ga oss en smakebit av den nye singelen. “Look Who's Laughing Now” viser oss Benjamins ubestridelige talent som låtskriver, artist og entertainer. Neste helg kan han oppleves live på Idyllfestivalen i Fredrikstad. Etter å ha spilt på alle kontinenter i den fysiske verden, retter Metallica nå blikket mot den digitale verden og Fortnite. Denne måneden blir Metallica det første bandet som inntar scenen i Fortnite. Det hele startet opp i går hvor det er fullt Metallic

MERE BANJO! MERE BANJO! MERE BANJO! MERE BANJO!14.6.2024 08:51:16 CEST | Pressemelding

Hør låta her: https://borse.lnk.to/MEREBANJO Hva vil vi ha? Mere banjo! Når får vi det? Fredag 14. Juni på alle strømmetjenester. Liker du bygda, banjo, protesttog, Rune Rudberg og en gitarknusende SterkeTim, så kan du heller ikke gå glipp av musikkvideoen som ligger klar til deg på YouTube! Sjekk den ut her: https://www.youtube.com/watch?v=93VhQc4uoYM Det blåser en vekkelsesvind over landet! Fra forblåste fiskevær i nord til frodige flatbygder i sør høres ropet: Mere banjo! Mere banjo! Partygrassduoen Børse har lytta til kravet, klatra opp på en høyball i Indre Østfold og blæsta ut en bøgdebanger som smeller like bra i Pontiac’en i Halden som i en Jaguar på beste vestkant. Børse er Mikael og Matias, som til vanlig står på scena med countryrapperne i Hagle. Her står de støtt i egne boots med mål om å blåse taket av låvefesten. Musikken varierer fra Hagle ved at den har et tydeligere countrypreg i vokal, harmonier og instrumenter, og mer fokus på historiefortelling i tekstuniverset. Bør