Innovasjon Noreg får nye styremedlemar

Liv Dingsør og Arvid Gusland er nye medlemar i styret for Innovasjon Noreg. Det blei klart då føretaksmøtet presenterte det nye styret for verksemda i dag.

Ola H.Strand, styreleiar i Innovasjon Noreg
Ola H.Strand, styreleiar i Innovasjon Noreg Astrid Waller, Innovasjon Noreg

Styreleiar i Innovasjon Noreg er Ola H. Strand. Han tiltredde i slutten av februar. Innovasjon Noregs styre har medlemar med ulik kompetanse og bakgrunn, frå forskjellige deler av landet. Arvid Andenæs og Anita Hager går ut av styret.

Valkomiteen legg vekt på at dei nye styremedlemane styrkjer styret med erfaring frå og engasjement for digitalisering og kunstig intelligens, utvikling av næringsmiljø og kompetanse innan jus og kredittvurdering. Dei nye medlemane styrkjer også kunnskapen i styret om utfordringar og moglegheiter for små og mellomstore bedrifter.

- Det er viktig for oss å ha eit styre med inngåande kunnskap om mange område, og dei nye styremedlemane tilfører styret erfaring som har stor betydning for oss, seier styreleiar Ola H. Strand. – Samstundes som eg ynskjer dei nye velkommen, vil eg nytte høvet til å takke dei avtroppande styremedlemane for innsatsen og for viktige bidrag i utviklinga av Innovasjon Noreg.

Om dei nye medlemane

Liv Dingsør bur i Bærum og er administrerande direktør i Digital Norway. Ho har blant anna erfaring frå bank, retail og industri i selskap som DNB og Aker, og har arbeidd mykje med finans, omstilling og digital transformasjon i ulike verksemder. Ho har også vore leiar i gründerselskap i vekstfasen. Liv er også styreleiar i Inventas.

Arvid Gusland frå Larvik er jurist og siviløkonom med eigen advokatpraksis. Han har tidlegare vore byråsjef i Olje- og energidepartementet, konsernsjef i Treschow-Fritzøe og direktør for næringspolitikk i Norges Rederiforbund. Han sit i dag som styreleiar i fleire selskap.

Styret i Innovasjon Noreg etter endringane:

Ola H. Strand, styreleiar
Kristin Misund, nestleiar, forskingsdirektør i Borregaard
Merete Nygaard Kristiansen, administrerande direktør i Akvaplan-niva AS
Heine Østby, administrerande direktør i Fiberglass Norway AS
Kristine Falkgård, direktør for berekraft i Fremtind Forsikring
Kristine Nore, dagleg leiar i Omtre AS
Arne Ingebrigtsen, kommunedirektør i Kristiansund kommune
Liv Dingsør, administrerande direktør i DigitalNorway
Arvid Gusland, advokat og siviløkonom

Tilsette sine representantar i styret er:

Tim Genge, seniorrådgjevar – Bergen
Mari Dorte J. Michaelsen, seniorrådgjevar – Ålesund

Liv Dingsør, ny styremedlem i Innovasjon Noreg.
Arvid Gusland, ny styremedlem i Innovasjon Noreg

Innovasjon Noreg bidrar til berekraftig vekst og eksport for norsk næringsliv gjennom kompetanse, kapital og nettverk. Innovasjon Noreg kan hjelpe norske verksemder med å tre inn i ein ny marknad for første gong eller for å utvide ei internasjonal satsing.