Cyviz AS fullfører installasjon for Boeing i India

Cyviz AS, en global leverandør av interaksjons- og samhandlingsteknologi med hovedkontor i Norge, kunngjør en vellykket ferdigstillelse av Boeings installasjon på Bangalore Campus i India, deres største romfarts-ingeniøranlegg utenfor USA.

Den nye installasjonen i Bangalore ble offisielt åpnet av Indias statsminister Narendra Modi. Cyviz sine løsninger består blant annet av avansert skjerm- og visningsteknologi, som vist i bakgrunnen.

Prosjektet har omfattet installasjon av Cyviz' teknologiløsninger i Boeings såkalte Experience Center og Innovation Zone.

Boeings Bangalore Campus står nå som et deres prestisjeprosjekt for innovasjon. Den nylig etablerte opplevelsessenteret («Experience Center») og innovasjonssone («Innovation Zone») rommer flere stasjoner, alle designet for å vise frem Boeings historie og visjoner, med planer om videre utvidelse i nær fremtid.

"Vi er stolte over å ha jobbet sammen med Boeing på dette prosjektet," sier Espen Gylvik, administrerende direktør i Cyviz. "Våre løsninger oppfylte alle deres krav, og vi har dermed kunnet bidra med å skape et inspirerende rom som reflekterer Boeings visjoner rundt innovasjon."

Cyviz' samarbeid med Boeing startet i 2019, da diskusjonene startet med ambisjonen om å skape det største kontoret for engineering og produksjon utenfor USA.

Opprinnelig planlagt for innvielse i 2020, ble åpningen Boeings installasjon forsinket på grunn av COVID-19. Til tross for utfordringene av den globale pandemien, har Cyviz og Boeing jobbet videre for å kunne etablere det nye senteret. Installasjonen i Bangalore ble nylig offisielt åpnet av statsminister i India, Narendra Modi.

Ifølge den offisielle nettsiden til statsministeren, har Chief Operations Officer i Boeing Company, Stephanie Pope, rost statsministerens engasjement for å fremme Indias luftfartssektor og påpekt hans rolle i å realisere Boeing Sukanya-programmet. Hun understreker betydningen av den nye campusen som et symbol på Boeings ingeniørkunst og Indias talent.

Sentrale Cyviz funksjoner på Boeings Bangalore Campus:

• Enkel kontroll: Et enkelt kontrollpanel eliminerer behovet for kompleks programmering, noe som sikrer en brukervennlig opplevelse for alle.
  • Avanserte styrerom: De innovative styreromsmøtesentrene gir et sømløst lerret for kraftige presentasjoner, løfter historiefortelling og imponerer kunder.
  • Dynamiske bilder: Fengende «PiP»(bilde-i-bilde)-skjermer gir enestående fleksibilitet og visuell påvirkning.
  • Sømløs integrasjon: Cyviz-løsninger integreres sømløst med Boeings eksisterende Cisco-infrastruktur, noe som sikrer en smidig arbeidsflyt.
  • Fleksibilitet: Med ubegrensede forhåndsinnstillinger og et brukervennlig oppsett kan Boeing lage og levere dynamiske presentasjoner uten programmeringsbegrensninger.

Finn mer informasjon på www.cyviz.com eller besøk et av våre Cyviz Experience Centers i Atlanta, Dubai, London, Oslo, Paris, Riyadh, Singapore, Stavanger, eller i Washington DC.