Elkjøp Norge

OURA Ring nå hos Elkjøp

De populære smart-ringene, kjent fra en rekke sports- og moteprofiler, blir nå for først gang tilgjengelig i norske butikker, når finske OURA inngår samarbeid med Elkjøp for å vokse innen detaljhandel over hele Norden.

Oura Horizon smart-ring

OURA, selskapet bak smartringen som leverer personlige helseopplysninger, innsikt og daglig veiledning, annonserte i dag sin utvidelse innen detaljhandel til de nordiske landene med Elkjøp, den største elektronikkforhandleren i Norden. Med oppstart denne uken, vil Oura Ring, både i Heritage og Horizon-stil og i alle størrelser, være tilgjengelig i butikk på over 100 steder i Norge, Sverige, Danmark og Finland, og på nett, med planer om ytterligere utvidelser i de kommende månedene.

- OURA ble grunnlagt i Finland så utvidelse av våre butikker til de nordiske landene er et spennende og viktig skritt for merket. Vi vet at Elkjøp sine kunder over hele regionen er tidlig ute når det gjelder ny teknologi. Vi ser fram til å samarbeide med Elkjøp, for å tilby en markant butikkopplevelse og introdusere flere mennesker til å oppdage den livsendrende kraften til OURA, sier Doug Sweeney, markedsdirektør i OURA.

For første gang i Norge
De fleste Elkjøp-butikker vil ha et utvalg av Oura Ring i forskjellige stiler og størrelser. For første gang i Norge kan du ta og føle på produktene til Oura i butikk, slik sikrer du rett størrelse og den perfekte passformen før du handler. Produktene er også tilgjengelig via Elkjøps nettbutikk. For å finne rett ringstørrelse hjemmefra anbefales det å bestille en størrelseveileder som du får hjem først, før du bestiller ringen i rett størrelse for deg.

- Våre kunder søker stadig etter nye måter å bruke teknologi på for å forbedre livene sine, særlig når det gjelder helse og velvære. OURA er en etablert leder innen dette feltet, og vi er glade for å være de første til å gjøre disse populærene produktene tilgjengelige her til lands, sier Stian Hoff, salgsleder for Tele i Elkjøp.

Se mer informasjon om Oura Ring her:

Om OURA
OURA er selskapet bak Oura Ring – smartringen som gir personlige helseopplysninger, innsikt, og daglig veiledning. Med søvn som grunnlag, fremmer Oura-medlemskap sunne vaner for å gjøre velvære og hvile til en bevisst, daglig øvelse. Målt opp mot medisinske gull-standarder og drevet av kontinuerlig overvåking av individuelle biometriske data, er den lette og komfortable Oura Ring en av de mest nøyaktige bærbare enheter tilgjengelig. For organisasjoner, Oura For Business kobler personlig velvære med kollektivt utbytte ved å gjøre ytelsen målbar, håndterbar og oppnåelig. Grunnlagt i Finland, med kontorer i Oulu, Helsinki, San Francisco og San Diego, har Oura generert mer enn 350 millioner USD og er verdsatt til 2,55 milliarder USD. For mer informasjon, vennligst kontakt http://ouraring.com/.

Oura Ring er ikke en medisinsk enhet og er ikke ment for å diagnostisere, behandle, helbrede, overvåke eller hindre medisinske tilstander/sykdommer.

Vi gir tilgang til den fantastiske verden av teknologi

Elkjøp Nordic er et av Nordens største handelsforetak innen forbrukerelektronikk og elektriske husholdningsapparater, og omsatte varer og tjenester for 49,8 milliarder kroner i regnskapsåret 2020/2021.

Konsernet har detaljistvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og på Færøyene.

Elkjøp Norge hadde en omsetning på omsetning på 15,15 milliarder kroner i regnskapsåret 2020/2021.

I Norge består Elkjøp av 153 butikker, hvor 37 av disse er Elkjøp Phonehouse. I tillegg har kjeden også to butikker på Gardermoen.

Elkjøp ble dannet i 1962, opprinnelig som et samarbeid mellom 33 frivillige handlere. Da - som nå - ligger mye av suksessen i en sterk bedriftskultur. I dag jobber det over 3000 medarbeidere i Norge mot et felles mål: Å gi våre kunder god verdi for pengene sine, samt en enkel og hyggelig handel.

Elkjøp-konsernet er eid av britiske Currys - en av Europas største forhandlere innen forbrukerelektronikk.

Følg pressemeldinger fra Elkjøp Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Elkjøp Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Elkjøp Norge