Aktia Bank Abp: Transaktioner utförda av personer i ledande ställning – Juha Hammarén

Aktia Bank Abp

Distribution:
Massmedier
www.aktia.com

Aktia är en finländsk kapitalförvaltare, bank och livförsäkrare som har skapat välstånd och välfärd generation efter generation redan under 200 års tid. Vi tillhandahåller våra kunder digitala tjänster i ett flertal kanaler och ger personlig service på våra verksamhetsställen i huvudstadsregionen samt i Åbo-, Tammerfors-, Vasa- och Uleåborgsregionerna. Vår belönade kapitalförvaltnings fonder säljs även internationellt. Vi sysselsätter ca 860 personer på olika håll i Finland. Aktias förvaltade kundtillgångar (AuM) uppgick 31.3.2024 till 14,1 miljarder euro och balansomslutningen till 12,1 miljarder euro. Aktias aktie noteras på Nasdaq Helsinki Oy (AKTIA). aktia.com.

Copenhagen Capital A/S – Kapitalnedsættelse30.5.2024 10:36:40 CEST | pressemeddelelse

Selskabet oplyser, at bestyrelsen har truffet beslutning om at gennemføre kapitalnedsættelsen med annullation af nom. kr. 8.684.791 8% præferenceaktier 2024 vedtaget på selskabets generalforsamling den 29. april 2024. Kapitalnedsættelsen er efterfølgende registreret i Erhvervsstyrelsen. Selskabets aktiekapital er herefter i alt nominelt kr. 62.027.010. Aktiekapitalen er opdelt i nominelt kr. 49.019.913 stamaktier og nominelt kr. 13.007.097 40% præferenceaktier 2032. Opdaterede vedtægter vedhæftes. Med venlig hilsen Copenhagen Capital A/S Direktør Rasmus Greis Telefon: +45 70 27 10 60 Email: rg@copenhagencapital.dk Vedhæftede filer 20240530 Kapitalnedsættelse20240530 - Vedtægter - Copenhagen Capital AS

Metasphere Labs Appoints Dustin Muscato as Advisor for Carbon Credit Protocol Initiative30.5.2024 10:30:00 CEST | Press release

VANCOUVER, British Columbia, May 30, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Metasphere Labs Inc. (formerly Looking Glass Labs Ltd., "Metasphere" or the "Company") (Cboe Canada: LABZ) (OTC: LABZF) (FRA: H1N), a pioneer in the development of tokenized assets and open metaverse environments, is pleased to announce the appointment of Dustin Muscato as an advisor for its innovative carbon credit protocol designed for grid-scale batteries. Mr. Muscato is a seasoned investment professional and strategic advisor with recognized expertise in the electric grid and utilities sector, bringing nearly 20 years of experience in finance, financial analysis, strategy and engineering. In 2021, he launched Green Street Advisory, focusing on strategic growth initiatives in the energy transition sector. Previously, he served a Director at a NYC-based alternative asset management firm, overseeing private equity and direct lending portfolios. Mr. Muscato is also an electrical engineer. "We are thrilled to have Mr. Muscato