Ny, leken reality på TV 2

Denne uken startet innspillingen av en ny leken realitykonkurranse der 15 kjendiser skal kjempe om seieren i «Ekstrem gjemsel – gi et lite pip». Serien får premiere på TV 2 Play i sommer.

Programleder i «Ekstrem gjemsel – gi et lite pip» er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl. Deltakerne er fra venstre bakerste rad: Kai Thomas Larsen – Skrellex, Mikkel Bratt Silset og Aksel August Braathen. Midtrad: Katrine Moholt, Bahare Viken, Jennie Sofie Lie Pickl, Margrethe Røed, Trine Lise Olsen, Øyunn Krogh og Hasse Hope. Fremst: Ahmed Mamow, Victoria Skau, Nora Haukland, Sander “Randulle” Dale og Agnete Saba. Foto: TV 2/Espen Solli.

I «Ekstrem gjemsel – gi et lite pip» vil 15 kjendiser konkurrere i en ekstrem gjemsellek. Programleder Victor Sotberg har med seg programledermakkerne Christopher Omdahl og Robin Hofset, og sammen skal de jakte på deltakerne som får i oppgave å gjemme seg best mulig for ikke å bli funnet.

Deltakerne får kastet på seg nye spennende utfordringer som gjør det ekstra vanskelig for dem å holde seg skjult. I hver episode oppsøkes nye arenaer og deltakerne ryker ut på tur, til det til slutt står igjen en vinner.

Katrine Moholt er en av 15 deltakere som skal konkurrere i «Ekstrem gjemsel – gi et lite pip».
– Ja, dette gleder jeg meg veldig til! Jeg er bitt av lekebasillen, og gjemsel er en favoritt! Vi leker mye gjemsel og boksen går ute om sommeren med venner og familie. Nå ser jeg fram til å leke og gjemme meg sammen med så mange andre morsomme og lekne deltagere. Her er det bare å gjemme seg så godt man kan, så vi får være med lenge.

Også Sander «Randulle» Dale er klar for gjemsellek og vil børste støv av konkurranseinstinktet sitt.
–Det er på tide at jeg vinner noe og dette er en ypperlig mulighet. Dette er blodig alvor. Selv om det er mange venner med her, kommer jeg til å se på de som mine største fiender til en vinner er kåret. Mange tror at gjemsel er en uskyldig barnelek, men dette er noe som får fram djevelen i selv de mest uskyldige sjeler.

Her er alle deltakerne i «Ekstrem gjemsel – Gi et lite pip»:

Nora Haukland, influenser
Sander “Randulle” Dale, youtuber
Agnete Saba, artist
Mikkel Bratt Silset, skuespiller
Aksel August Braathen, student og Tropp 2-deltaker
Victoria Skau, programleder og forfatter
Katrine Moholt, programleder
Ahmed Mamow, komiker
Bahare Viken, programleder
Margrethe Røed, programleder
Jennie Sofie Lie Pickl, influenser
Kai Thomas Larsen – Skrellex, dragartist og artist
Hasse Hope, programleder og komiker
Øyunn Krogh, influenser
Trine Lise Olsen, komiker og skuespiller

Serien består av seks episoder og produseres av New Game Media.

«Ekstrem gjemsel – gi et lite pip» har premiere i sommer på TV 2 Play.

Nina EnghKommunikasjonsansvarlig

Hver gang vi møtes, Skal vi danse, Forræder, Kokkeskolen, Sofa, Alle elsker David, Sommerhytta, Fjellhytta, Bloggerne, Bleep, Kids in crime, Purk og Funkyfam.

Tel:+47 916 05 816nina.engh@tv2.no

Programleder i «Ekstrem gjemsel – Gi et lite pip» er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl. Deltakerne er fra venstre bakerste rad: Kai Thomas Larsen – Skrellex, Mikkel Bratt Silset og Aksel August Braathen. Midtrad: Katrine Moholt, Bahare Viken, Jennie Sofie Lie Pickl, Margrethe Røed, Trine Lise Olsen, Øyunn Krogh og Hasse Hope. Fremst: Ahmed Mamow, Victoria Skau, Nora Haukland, Sander “Randulle” Dale og Agnete Saba. Foto: TV 2/Espen Solli.
Deltakerne i «Ekstrem gjemsel – Gi et lite pip» er fra venstre bakerste rad: Kai Thomas Larsen – Skrellex, Mikkel Bratt Silset og Aksel August Braathen. Midtrad: Katrine Moholt, Bahare Viken, Jennie Sofie Lie Pickl, Margrethe Røed, Trine Lise Olsen, Øyunn Krogh og Hasse Hope. Fremst: Ahmed Mamow, Victoria Skau, Nora Haukland, Sander “Randulle” Dale og Agnete Saba. Foto: TV 2/Espen Solli.
Nora Haukland. Foto: TV 2/Espen Solli.
Sander "Randulle" Dale. Foto: TV 2/Espen Solli.
Agnete Saba. Foto: TV 2/Espen Solli.
Mikkel Bratt Silset. Foto: TV 2/Espen Solli.
Victoria Skau. Foto: TV 2/Espen Solli.
Aksel August Braathen. Foto: TV 2/Espen Solli.
Hasse Hope. Foto: Espen Solli.
Kai Thomas Larsen – Skrellex. Foto: Espen Solli.
Katrine Moholt. Foto: Espen Solli.
Bahare Viken. Foto: TV 2/Espen Solli.
Øyunn Krogh. Foto: TV 2/Espen Solli.
Ahmed Mamow. Foto: TV 2/Espen Solli.
Trine Lise Olsen. Foto: TV 2/Espen Solli.
Jennie Sofie Lie Pickl. Foto: TV 2/Espen Solli.
Margrethe Røed. Foto: TV 2/Espen Solli.
Programleder i «Ekstrem gjemsel – Gi et lite pip» er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl.  Foto: TV 2/Espen Solli.
Programleder i «Ekstrem gjemsel – Gi et lite pip» er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl. Foto: TV 2/Espen Solli.