Investeringsforeningen PFA Invest – anmodning om afnotering imødekommet

Nasdaq Copenhagen A/S har dags dato imødekommet Investeringsforeningen PFA Invests anmodning om sletning af nedenstående afdelingers andele fra handel på Nasdaq Copenhagen A/S.

ISINAfdeling
DK0060700433 Indeks Mellemlange Obligationer
DK0060446896 Kreditobligationer
DK0060446623 Danske Aktier
DK0060446706 Globale Aktier
DK0060522829 Balance A
DK0060814366 Balance AA
DK0060814440 Balance A Akkumulerende
DK0060446979 Balance B
DK0060622884 Balance C
DK0062266391 Balance C Akkumulerende

Sidste handelsdag på Nasdaq Copenhagen A/S for andelene i ovennævnte afdelinger er fredag den 7. juni 2024. Afdelingerne vil efter denne dato være unoterede.

Foreningen vil offentliggøre opdateret prospekt på foreningens hjemmeside mandag den 10. juni 2024, hvor vilkårene for køb og salg af de unoterede andele vil fremgå.

Eventuel henvendelse vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Rasmus Bessing.

Investeringsforeningen PFA Invest

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Kitron ASA - Notification of Primary insider transaction30.5.2024 12:43:26 CEST | Press release

(2024-05-30) The primary insider Maalfrid Brath, board member of Kitron ASA, has today acquired 2,344 shares at a price of NOK 32.76. Primary insider notification pursuant to the market abuse regulation article 19 is attached. For further information, please contact: Cathrin Nylander, CFO, tel.: +47 900 43 284 E-mail: investorrelations@kitron.com This information is made public by the Company pursuant to the EU Market Abuse Regulation article 5, as supplemented by Commission Delegated Regulation (EU) 2016/1052, and is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Securities Trading Act. Attachment MB KRT 1500 2024 05 30

EgnsINVEST Ejendomme Tyskland A/S - generalforsamlingens forløb30.5.2024 12:07:51 CEST | pressemeddelelse

30. maj Den 30. maj 2024 blev der afholdt ordinær generalforsamling i EgnsINVEST Ejendomme Tyskland A/S, CVR-nr. 30 55 77 51. Samtlige punkter på dagsordenen blev vedtaget af generalforsamlingen. Generalforsamlingen tog årsberetningen til efterretning, og årsrapporten for 2023 blev godkendt. Til bestyrelsen i selskabet blev Jan Ulsø Madsen nyvalgt og Knud Lomborg, Ane-Lene Kjølby og Thor-kild Steen Sørensen genvalgt. På det konstituerende bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen blev Knud Lomborg genvalgt til for-mand og Ane-Lene Kjølby genvalgt som næstformand i selskabet. Generalforsamlingen genvalgte Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab som selskabets revisor. Generalforsamlingen bemyndigede bestyrelsen til at lade selskabet tilbagekøbe egne aktier for op til i alt 10 % af aktiekapitalen frem til næste ordinære generalforsamling. Med venlig hilsen EgnsINVEST Ejendomme Tyskland A/S Kontakt vedr. ovenstående kan rettes til: Bestyrelsesformand i EgnsINVEST Ejendomme Tyskl

Ice Fish Farm – Proposed change of company name30.5.2024 11:45:07 CEST | Press release

Reykjavík, 30 May 2024 - The board of directors of Ice Fish Farm AS (the "Company") will propose that the general meeting resolves to change the company name to Kaldvik AS at the Company's annual general meeting on 20 June 2024. If approved, the Company will be trading under a new name and a new ticker immediately following the general meeting. The Company is trading its shares under the ticker "KLDVK" on Nasdaq First North Iceland already prior to the general meeting. Contacts: Róbert Róbertsson, CFO of ICE FISH FARM AS: +354 8430086 About Ice Fish Farm: Ice Fish Farm is listed on Euronext Growth Oslo. The company is the 100% owner of Fiskeldi Austfjarða ehf., the leading farming company in Iceland with its head office in Eskifjörður. The Company is fully integrated with control over all parts of the value chain. See https://www.icefishfarm.is for more information about the Company. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Secur

Rentetillæg fastsat på SDRO udstedt af Realkredit Danmark A/S30.5.2024 11:42:59 CEST | pressemeddelelse

Realkredit Danmark har fastsat tillæg på obligationer i serie 11F, 12E og 12F Realkredit Danmark offentliggør hermed tillæg til referencerenten på obligationerne bag FlexKort®, RD Cibor6® Green og RD Cibor6® som udstedes i forbindelse med refinansieringen pr. 1. juli 2024. Opdaterede Endelige vilkår offentliggøres hermed. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Hella Gebhardt Rønnebæk, tlf. 45 13 20 68. Vedhæftede filer NewFinalTerms11FMAJ2024DKiiNewFinalTerms12FMAJ2024DKiiNewFinalTerms12EMAJ2024DKii

Publication of a Company Description30.5.2024 11:38:20 CEST | Press release

Kaldvík (Ice Fish Farm) has published a Company Description in relation to the admission to trading of the Company's Affiliated Shares on Nasdaq First North Growth Market Iceland. The Company Description, dated 24 May 2024 is attached. Nasdaq First North Growth Market Disclaimer Nasdaq First North Growth Market is a registered SME growth market, in accordance with the Directive on Markets in Financial Instruments (EU 2014/65) as implemented in the national legislation of Denmark, Finland, Iceland and Sweden, operated by an exchange within the Nasdaq group. Issuers on Nasdaq First North Growth Market are not subject to all the same rules as issuers on a regulated main market, as defined in EU legislation (as implemented in national law). Instead, they are subject to a less extensive set of rules and regulations adjusted to small growth companies. The risk in investing in an issuer on Nasdaq First North Growth Market may therefore be higher than investing in an issuer on the main market.