Anmodning om suspension i afdelinger under Investeringsforeningen Danske Invest

Telefax 33 15 71 71
www.danskeinvest.dk

Anmodning om suspension i afdelinger under Investeringsforeningen Danske Invest

Grundet lokal børslukkedag i de underliggende markeder anmodes om suspension i nedenstående afdelinger/andelsklasser under Investeringsforeningen Danske Invest den 1. maj 2024.

Investeringsforeningen Danske Invest:

MANAGEMENT A/S

Tina Hjorth Hetting

Head of Fund Products

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Prosafe SE: Prosafe issued Conditional Letter of Intent for Safe Boreas30.5.2024 11:08:50 CEST | Press release